Warrock oyunculari!
Hesabiniz ile ilgili herhangi bir sorun
icin Musteri Hizmetleri ile baglantiya geciniz. GM'ler size hesap
bilgileri degistirmede yardimci olamazlar! Ticket gondermek icin, www.Warrock.net
sayfasina gidip, hesabiniza giris yapip asagidaki resimleri takip
ederek, ticket'inizi Musteri Hizmetlerine gonderebilirsiniz.
Bununla birlikte ayrica www.Gamersfirst.com adresine gidip, G1 hesabinizla
giris yapip, "Destegim" kismindan "Oyun hesabinizi ilgilendiren
sorunlar..." secenegini secerek ve asagidaki resimleri takip ederek
tikcetinizi gonderebilirsiniz.
Giris yaptiktan sonra,
Submit a
ticket dugmesine tikladiktan sonra acilan yeni pencerede, submit a
ticket dugmesine tekrar tikliyoruz
Acilan pencerede gerekli alanlari
doldurup, Finish tusuna basip ticketimizi gonderiyoruz.
NOT: Ticket
Type bolumu sorununuzun tipine gore degisecektir!
Account
Issues: Account Information Change: Bu kategori hesap bilgileriniz
(gizli soru cevap, sifre, e-posta adresi) degistirme ile ilgili
ticketlari kapsar.
Account Issues: Blocks, Bans &
Suspensions: Bu kategori hesabiniz uzerinde olan herhangi bir ban veya
askiya alma islemi hakkinda olan sorularinizi kapsar
Account
Issues: Validation: Bu kategori, yeni hesap yarattiktan sonra hesabinizi
aktif hale getirmekle ilgili sorularinizi kapsar
Payments /
Billing Issues: Hesabiniz uzerinde yapilan tum odemelerle ilgili olan
sorunlari kapsar.
Report Abuse: Hacker bildirimi icin.
Örnek Ticket Taslakları
Atacaginiz ticketin metninin ingilizce
olmasina ozen gosterelim lutfen. Warrock da henuz Turkce destek
verilmemektedir ve Turkce gonderilen ticketlara bakilmamaktadir. Aşağıda
en çok gönderilen ticketler için Türkçe açıklamalarla birlikte
İngilizce taslaklarını bulabilirsiniz. (Teşekkürler Jrhunter)
**** olan boşlukları kendi hesap bilgilerinizle doldurun. Parantez
içindeki bilgiler bilgilendirme amaçlıdır, lütfen ticket göndermeden
silin.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1-Hesabım Bug'da Kaldı Oyunda Girmiyor User Already Logged İn
Hatası Alıyorum
Support Options : English
Ticket Type :
Account Issues
Account Issue Type : Other
Subject : User
Already Logged in.
Description: Hi Warrock Team, I've a problem
with my Warrock Account ; when I try to login to the game, I get the
"User Already Logged in" error. I am not logged in to the game.
Thanks
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2-İtem veya Premium Aldınız Hesabınıza Yüklenmedi ise ;
Support Options : English
Ticket Type : Account Issues
Account
Issue Type : Billing / Payments
Subject : I bought ****(premium
çeşidi yada item) Premium/Item but did not get it
Hi I bought
Premium/Item(premium yada item çeşidir) on *****(item'i yada premium'u
aldığınız tarih) from *****(Gamersfirst yada Warrock.net nerden
aldıysanız) but I did not get it.I used ****** (Ne ile Aldıysanız Kredi
Kartı-ClickandBuy-Paypal vs..)
Thanks
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3- Hesabınızın Bilgilerini Unuttunuz veya Hesabınızı Kaybettiniz,
bilgilerinizi değiştirmek istiyorsunuz.
Support Options :
English
Ticket Type : Account Issues
Account Issue Type :
Account İnformation Change
Information to Change: (Değiştirmek
istediğiniz bilgi)
Method of Payment: (Hesap üzerinde en çok
kullandığınız ödeme metodu)
Transaction ID: (Click and Buy ile
ödediyseniz C&B 9 haneli hesap numaranız, ESN kodu ile ödediyseniz
kullandığınız ESN numarası)
Hesabiniz ile ilgili herhangi bir sorun
icin Musteri Hizmetleri ile baglantiya geciniz. GM'ler size hesap
bilgileri degistirmede yardimci olamazlar! Ticket gondermek icin, www.Warrock.net
sayfasina gidip, hesabiniza giris yapip asagidaki resimleri takip
ederek, ticket'inizi Musteri Hizmetlerine gonderebilirsiniz.
Bununla birlikte ayrica www.Gamersfirst.com adresine gidip, G1 hesabinizla
giris yapip, "Destegim" kismindan "Oyun hesabinizi ilgilendiren
sorunlar..." secenegini secerek ve asagidaki resimleri takip ederek
tikcetinizi gonderebilirsiniz.
Giris yaptiktan sonra,
Submit a
ticket dugmesine tikladiktan sonra acilan yeni pencerede, submit a
ticket dugmesine tekrar tikliyoruz
Acilan pencerede gerekli alanlari
doldurup, Finish tusuna basip ticketimizi gonderiyoruz.
NOT: Ticket
Type bolumu sorununuzun tipine gore degisecektir!
Account
Issues: Account Information Change: Bu kategori hesap bilgileriniz
(gizli soru cevap, sifre, e-posta adresi) degistirme ile ilgili
ticketlari kapsar.
Account Issues: Blocks, Bans &
Suspensions: Bu kategori hesabiniz uzerinde olan herhangi bir ban veya
askiya alma islemi hakkinda olan sorularinizi kapsar
Account
Issues: Validation: Bu kategori, yeni hesap yarattiktan sonra hesabinizi
aktif hale getirmekle ilgili sorularinizi kapsar
Payments /
Billing Issues: Hesabiniz uzerinde yapilan tum odemelerle ilgili olan
sorunlari kapsar.
Report Abuse: Hacker bildirimi icin.
Örnek Ticket Taslakları
Atacaginiz ticketin metninin ingilizce
olmasina ozen gosterelim lutfen. Warrock da henuz Turkce destek
verilmemektedir ve Turkce gonderilen ticketlara bakilmamaktadir. Aşağıda
en çok gönderilen ticketler için Türkçe açıklamalarla birlikte
İngilizce taslaklarını bulabilirsiniz. (Teşekkürler Jrhunter)
**** olan boşlukları kendi hesap bilgilerinizle doldurun. Parantez
içindeki bilgiler bilgilendirme amaçlıdır, lütfen ticket göndermeden
silin.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1-Hesabım Bug'da Kaldı Oyunda Girmiyor User Already Logged İn
Hatası Alıyorum
Support Options : English
Ticket Type :
Account Issues
Account Issue Type : Other
Subject : User
Already Logged in.
Description: Hi Warrock Team, I've a problem
with my Warrock Account ; when I try to login to the game, I get the
"User Already Logged in" error. I am not logged in to the game.
Thanks
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2-İtem veya Premium Aldınız Hesabınıza Yüklenmedi ise ;
Support Options : English
Ticket Type : Account Issues
Account
Issue Type : Billing / Payments
Subject : I bought ****(premium
çeşidi yada item) Premium/Item but did not get it
Hi I bought
Premium/Item(premium yada item çeşidir) on *****(item'i yada premium'u
aldığınız tarih) from *****(Gamersfirst yada Warrock.net nerden
aldıysanız) but I did not get it.I used ****** (Ne ile Aldıysanız Kredi
Kartı-ClickandBuy-Paypal vs..)
Thanks
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3- Hesabınızın Bilgilerini Unuttunuz veya Hesabınızı Kaybettiniz,
bilgilerinizi değiştirmek istiyorsunuz.
Support Options :
English
Ticket Type : Account Issues
Account Issue Type :
Account İnformation Change
Information to Change: (Değiştirmek
istediğiniz bilgi)
Method of Payment: (Hesap üzerinde en çok
kullandığınız ödeme metodu)
Transaction ID: (Click and Buy ile
ödediyseniz C&B 9 haneli hesap numaranız, ESN kodu ile ödediyseniz
kullandığınız ESN numarası)