Yazıya
nasıl bir başlangıç yapsam diye düşünüp duruyorum şu anda, en iyisi
geçmişe bakıp EA'in daha önceki iki BFME oyununu hatırlayalım. İlk oyun
iyi ve kötülerin savaşını konu alıyordu ve hikayesi filmle paralel
gidiyordu. (Tabi Boromir'in Miğfer dibi şavaşında yer alması gibi bazı
gariplikler de yok değildi.) İlk oyun LOTR hayranları tarafından
oldukça beğenildi ve yapımcı firma oyundan hayli iyi bir miktarda para
kazandı. Bu yılın başlarında ise BFME 2 piyasaya sürüldü, bu oyun ise
hikaye olarak kuzeyde geçen savaşları konu alıyordu, ayrıca oyun
geliştirilmiş, birçok mod eklenmiş ve sıkı strateji seven insanların
isteği ile artık binalarımızı istediğimiz yerlere yapabiliyorduk, bu
olay oyuna ilk oyundan daha fazla stratejik derinlik katıyordu. EA'in
bu oyunu da çok tutulunca firma oyuna bir genişleme paketi
hazırladığını duyurdu, işte karşınızda The Rise of the Witch King.
No Man Kill Me
Oyunu
anlatmaya başlamadan önce kısaca hikayesine değinmek istiyorum. İkinci
Çağ'da 3441 yılında Sauron, elflerin ve insanların yaptıkları son
ittifak ile yenilmiş ve güç yüzüğü Gondor Kralı Isildur'a geçmişti.
Üçüncü Çağ'da 1050 yılında ise güç yüzüğü kaybolmuş, Sauron gizlice
Orta Dünya'ya dönmüş ve Mirkwood'un kenarındaki Dol Guldur'da kendisine
bir kale inşa etmişti. 1300 yılında Nazgul yeniden ortaya çıkmış ve
Nazgulların Lord'u Witch King kuzeye Eriador'a gidip Angmar adlı
krallığı kurmuştur. Oyun da tam bu noktada başlıyor ve tek kişilik
senaryo boyunca Angmar birlikleri ile topraklarımızı savunmak ve
büyütmek için uğraş veriyoruz. Aslında bu oyunu kötülerle oynamak
istemeyenler için üzücü olabilir ama oyunun kötülerin hikayesini
anlattığı adından bile belli oluyor. Unutmadan da söyleyeyim oyun
toplam 7 yeni
bölüm içeriyor. Tek kişilik senaryodaki görevlerde genelde bizden
belirli bir süre içinde gelişmemiz ve daha sonra saldırmamız isteniyor,
veya aynı şekilde belirli bir süre geçtikten sonra düşman bize tüm
gücüyle saldırıyor, yani anlayacağınız çok farklı görevler beklemeseniz
iyi edersiniz ve bana göre bu görevler oldukça sıkıcı olarak
hazırlanmışlar. Ama kırılmış Palantir kristallerini düşmanlardan önce
toplama görevi gibi çok eğlenceli görevler de var. O görevde ilk önce
gelişiyorsunuz daha sonra ise düşman size saldırıyor, düşmanla
savaşırken bir yandan da kristal parçalarını düşmandan önce toplamaya
çalışıyorsunuz. Oyundaki görevleri en yüksek zorluk seviyesinde
oynuyorsanız insanı bayağı zorluyor, birkaç görevi bitirebilmek için en
başından başlamak zorunda kaldım, rahatlıkla söyleyebilirim ki bu
oyunun görevleri ikinci oyunun görevlerinden hayli zor olarak
hazırlanmış, tabi bunda oyunun kısa olmasından dolayı zorluğun
arttırılmış olma ihtimali gözden kaçmıyor.
Yeni Bir Genişleme Paketi, Yeni Birimler
Her
genişleme paketi gibi The Rise of the Witch King de orjinal oyuna
birkaç ekleme yapıyor. (Bu arada oyunu oynayabilmeniz için BFME 2
oyununa sahip olmanız gerekiyor.) Ama baştan söyleyeyim bu oyunu
oynarken ikinci oyunu oynarkenki zevki alamayacaksınız. Neyse lafı
uzatmadan genişleme paketinin getirdiği yeniliklere bakalım; ilk olarak
oyuna Angmar ırkı ekleniyor. Bu ırkın Witch King, Rogash, Morgomir,
Karsh ve Hwalder olmak üzere beş tane kahramanı var. Ayrıca sırf Angmar
için 9 tane yeni özel güç geliyor. (Favori büyüm ortaya koskocaman bir
kurt çıkaran büyü oldu, bu kurt güç olarak neredeyse Balrog ile eş
değerde). Kısaca Angmar ırkından bahsetmek gerekirse; bu ırk çoğunlukla
Troll ve kurtlu birimlerden oluşuyor, ayrıca bu ırktaki favori birimim
Thrall Masters oldu, bu birim tek başına dolaşıyor, istediğiniz zaman
ise yanına 4 tane ünite çağırabiliyor, bunu birazcık açayım; diyelim
karşınıza atlı bir ordu geliyor hemen yanınıza mızraklı adamları
çağırıyorsunuz, eğer karşınızdan okçu birlik geliyorsa kurt
binicilerini çağırıyorsunuz, ama çağırdığınız bu birimleri tekrardan
değiştirebilme gibi bir seçeneğiniz yok. Bu gibi stratejiler oyunu
oynarken çok eğlenceli olabiliyor. Bir diğer sevdiğim birim ise
Sorcerers oldu, bu birim de çok güçlü büyüler yapıp düşmana kök
söktürebiliyor. Angmar'ın çok güçlü bir ırk olduğunu söylemem lazım.
Ama bu ırkın da diğer kötü ırklardan öyle çok büyük bir farkı yok, bana
göre BFME'nin eksikliği de bu, yani ırklar sadece görünüş olarak
birbirinden farklılar aralarında oynanış açısından bariz bir fark yok.
Genişleme paketinde, Angmar ırkının dışında diğer ırklara da birkaç
yeni birim ve bina eklenmiş, ama bana genel olarak kötü ırklara biraz
daha fazla özen gösterilmiş gibi geldi, yani Mordor'a üç yeni birim
eklenirken, Dwarfs'a sadece bir tane yeni birim eklenmiş. Create A Hero
bölümüne ise Olog-hai isminde yeni bir troll sınıfı eklenmiş ve eski
sınıflar için de yeni giysiler, yeni büyüler ve yeni özellikler
eklenmiş. Ama şu soruyu sormadan da geçemeyeceğim bir RTS oyununda buna
çok mu gerek var?
One Ring To Rule Them All
Oyunda belki de en çok
geliştirilen mod tüm toprakları ele geçirmeye çalıştığımız sıra tabanlı
War of the Ring modu olmuş. İlk olarak bu moda iki yeni tarihi senaryo
eklenmiş ve modu istersek artık yüzük kahramanları olmadan da
oynayabiliyoruz. Ayrıca artık kahramanlarımız dost topraklardaysa iki
kere hareket edebiliyorlar. Geldik iki en önemli özelliğe, eğer
kahramanlarımızı bir savaşta kaybedersek bir daha oyuna dönmüyorlar bu
da oyunu daha stratejik ve dikkatli oynamamızı sağlıyor. Bir diğer
özellik ise savaş alanında ürettiğimiz birimler stratejik haritaya da
taşınıyorlar. Bu da oyunu daha gerçekçi kılıyor. Bana göre bu modun en
büyük eksiği deniz savaşlarının olmaması, deniz savaşları da olsa
gerçekten de çok güzel olabilirdi. Tabi War of the Ring'in diğer bir
eksisi ise yapay zeka. Yapay zeka genelde çok garip hareket ediyor,
mesela yaşadığım olayları sizinle paylaşayım hemen; birçok kez düşman
bana karşı sadece bir kahraman ile saldırdı ve öldürdüm düşmanın
kahramanını, başka bir seferde ise en büyük şehrime düşman az sayıda
birimle saldırdı ve onlar da geri püskürtüldü, anlattıklarım komik
gelebilir ama oyunda bu tür hatalara rastlamak inanın insanı çileden
çıkarabiliyor. Yani yapımcı firmanın bu gibi hataları görmemesi çok
garip, oyunu hiç mi test etmeden piyasaya sürüyorlar, anlamıyorum.
(Yazımı yazarken oyunun 1.01 yamasının hazırlandığı haberini öğrendim,
oyundaki denge ve yapay zeka problemleri bu yama ile birlikte
düzeltilecekmiş.) İşin garibi Skirmish modundaki yapay zeka ise çok iyi
olarak hazırlanmış yani en azından ikinci oyundan daha geliştirilmiş
olarak karşımıza çıkıyor. Düşman saldırıya hemen geçiyor, eğer
başaramazsa başka yollar deniyor, zaman zaman vurkaç taktiği uyguluyor.
Eğer oyunu en zor seviyede oynuyorsanız vay halinize. İlk oyunlardaki
savunup savunup, saldırma taktiğini ise unutun derim ben size. Hemen
birkaç eklenti daha yapayım, bu oyunda da yapay zeka diğer BFME
oyunlarındaki gibi özel güçleri çok fazla kullanamıyor, EA bu işi bir
beceremedi gitti. Siz düşmana tüm özel güçlerle saldırırken düşman
birkaç özel güç kullanıyor. Eğer oyundan daha çok zevk almak
istiyorsanız oyunu çoklu oyuncu modunda oynayın, bir insana karşı
oynarsanız oyunun güzelliğini fark ediyorsunuz. Aklıma gelmişken şunu
da belirteyim oyunda duvar falan örmenize gerek yok, zaten kuşatma
silahları bir veya iki vuruşta duvarınızı darmadağın ediyorlar, size
tavsiyem atlı birlikler bulundurmanız ve vurkaç taktiği ile bu kuşatma
silahlarını hızlıca yok etmeniz. Oyunun oynanışı ikinci oyun ile aynı,
zaten bir genişleme paketinden oynanış açısından bir değişiklik
beklemek yanlış olur. Ama ikinci oyunun 1.06 yaması ile oyuna gelen
ırklar arası denge, bu oyunda yeniden bozulmuş, yani EA'in 1.06
yamasından sonra çıkan bu oyunda denge sağlayamaması beni açıkcası
üzdü, sanki o yamayı görmezden gelmişler. Kahramanların ise güçleri
düşürülmüş, buna sevindim diyebilirim, çünkü eskiden 3 kahramanla tüm
orduları devirebiliyordunuz. Bu da oyuna stratejik etmenler sağlayan
nedenlerden biri olmuş.
Grafik
ve ses olarak oyun ikinci oyunla hemen hemen aynı olarak hazırlanmış,
ama tabi oyuna birkaç yeni efekt eklenmiş. Bir de oyun, makinemde
ikinci oyuna göre daha hızlı çalıştı, EA'in oyunu optimize ettiği
açıkça belli oluyor. Oyunu rahat oynamak için P4 2.0 Ghz, Nvidia
GeForce 6600, 512 MB DDR Ram'lik bir makina yeterli oluyor. Tabi büyük
savaşlarda zaman zaman yavaşlamalar yaşayabilirsiniz. Oyunun sesleri ve
müzikleri gene mükemmel denilebilecek kalitede, zaten oyunu oynarken
filmdeki müziklerin aynısını duyuyorsunuz. Witch King'in sesi ise çok
güzel ve karizmatik yapılmış, tam olarak karakterine uyuyor. (Hala bu
karakterin bir kadın tarafından nasıl öldürüldüğüne yanıp durarım.)
Alsak Mı, Yoksa Yok Mu Saysak?
Geldik
oyun hakkındaki son sözlerime, EA Los Angeles gerçekten de iyi bir iş
çıkarmış, ikinci oyuna yeni eklemeler ve oyundaki bazı hataların
düzeltilmesi gerçekten de insanı sevindiriyor. Tek kişilik senaryo ise
zaman zaman insanı sıksa da, yine de eğlenceli. Ama yazıda belirttiğim
gibi Angmar ırkı diğer kötü ırklardan çok da farklı bir ırk değil. Aynı
zamanda bazı küçük hatalar var, bu hataların çıkacak yamalarla
düzeltileceğini umuyorum. Oyuna yeni eklenen çoklu oyuncu özellikleri
ise oyunun oynanma süresini uzatıyor. Ama geçen ay piyasaya çıkan Dawn
of War'ın genişleme paketini gördükten sonra bu genişleme paketi benim
çok da hoşuma gitmedi, ha buradan bu paketin kötü olduğu kanısına
varmayın, bu paketi BFME 2'ye sahip olanlara ve Yüzüklerin Efendisi
hayranlarına rahatlıkla önerebilirim. Ama elinizde BFME 2 yoksa size bu
oyun yerine Company of Heroes veya Warhammer 40,000 Dawn of War: Dark
Crusade'ı öneririm. EA bu seriden iyi para kazandı, inşallah Mart
ayında çıkacak Command & Conquer 3: Tiberium Wars beklediğimize
değer ve eski C&C'ların tadını bu oyundan alırız.(Şu sıralar
Westwood'u özlemiyor değilim). Bir yazının daha sonuna geldik, şimdi
gidip Yüzüklerin Efendisi üçlemesinin uzatılmış versiyonunu tekrardan
izleyeyim. Herkese iyi oyunlar.
nasıl bir başlangıç yapsam diye düşünüp duruyorum şu anda, en iyisi
geçmişe bakıp EA'in daha önceki iki BFME oyununu hatırlayalım. İlk oyun
iyi ve kötülerin savaşını konu alıyordu ve hikayesi filmle paralel
gidiyordu. (Tabi Boromir'in Miğfer dibi şavaşında yer alması gibi bazı
gariplikler de yok değildi.) İlk oyun LOTR hayranları tarafından
oldukça beğenildi ve yapımcı firma oyundan hayli iyi bir miktarda para
kazandı. Bu yılın başlarında ise BFME 2 piyasaya sürüldü, bu oyun ise
hikaye olarak kuzeyde geçen savaşları konu alıyordu, ayrıca oyun
geliştirilmiş, birçok mod eklenmiş ve sıkı strateji seven insanların
isteği ile artık binalarımızı istediğimiz yerlere yapabiliyorduk, bu
olay oyuna ilk oyundan daha fazla stratejik derinlik katıyordu. EA'in
bu oyunu da çok tutulunca firma oyuna bir genişleme paketi
hazırladığını duyurdu, işte karşınızda The Rise of the Witch King.
No Man Kill Me
Oyunu
anlatmaya başlamadan önce kısaca hikayesine değinmek istiyorum. İkinci
Çağ'da 3441 yılında Sauron, elflerin ve insanların yaptıkları son
ittifak ile yenilmiş ve güç yüzüğü Gondor Kralı Isildur'a geçmişti.
Üçüncü Çağ'da 1050 yılında ise güç yüzüğü kaybolmuş, Sauron gizlice
Orta Dünya'ya dönmüş ve Mirkwood'un kenarındaki Dol Guldur'da kendisine
bir kale inşa etmişti. 1300 yılında Nazgul yeniden ortaya çıkmış ve
Nazgulların Lord'u Witch King kuzeye Eriador'a gidip Angmar adlı
krallığı kurmuştur. Oyun da tam bu noktada başlıyor ve tek kişilik
senaryo boyunca Angmar birlikleri ile topraklarımızı savunmak ve
büyütmek için uğraş veriyoruz. Aslında bu oyunu kötülerle oynamak
istemeyenler için üzücü olabilir ama oyunun kötülerin hikayesini
anlattığı adından bile belli oluyor. Unutmadan da söyleyeyim oyun
toplam 7 yeni
bölüm içeriyor. Tek kişilik senaryodaki görevlerde genelde bizden
belirli bir süre içinde gelişmemiz ve daha sonra saldırmamız isteniyor,
veya aynı şekilde belirli bir süre geçtikten sonra düşman bize tüm
gücüyle saldırıyor, yani anlayacağınız çok farklı görevler beklemeseniz
iyi edersiniz ve bana göre bu görevler oldukça sıkıcı olarak
hazırlanmışlar. Ama kırılmış Palantir kristallerini düşmanlardan önce
toplama görevi gibi çok eğlenceli görevler de var. O görevde ilk önce
gelişiyorsunuz daha sonra ise düşman size saldırıyor, düşmanla
savaşırken bir yandan da kristal parçalarını düşmandan önce toplamaya
çalışıyorsunuz. Oyundaki görevleri en yüksek zorluk seviyesinde
oynuyorsanız insanı bayağı zorluyor, birkaç görevi bitirebilmek için en
başından başlamak zorunda kaldım, rahatlıkla söyleyebilirim ki bu
oyunun görevleri ikinci oyunun görevlerinden hayli zor olarak
hazırlanmış, tabi bunda oyunun kısa olmasından dolayı zorluğun
arttırılmış olma ihtimali gözden kaçmıyor.
Yeni Bir Genişleme Paketi, Yeni Birimler
Her
genişleme paketi gibi The Rise of the Witch King de orjinal oyuna
birkaç ekleme yapıyor. (Bu arada oyunu oynayabilmeniz için BFME 2
oyununa sahip olmanız gerekiyor.) Ama baştan söyleyeyim bu oyunu
oynarken ikinci oyunu oynarkenki zevki alamayacaksınız. Neyse lafı
uzatmadan genişleme paketinin getirdiği yeniliklere bakalım; ilk olarak
oyuna Angmar ırkı ekleniyor. Bu ırkın Witch King, Rogash, Morgomir,
Karsh ve Hwalder olmak üzere beş tane kahramanı var. Ayrıca sırf Angmar
için 9 tane yeni özel güç geliyor. (Favori büyüm ortaya koskocaman bir
kurt çıkaran büyü oldu, bu kurt güç olarak neredeyse Balrog ile eş
değerde). Kısaca Angmar ırkından bahsetmek gerekirse; bu ırk çoğunlukla
Troll ve kurtlu birimlerden oluşuyor, ayrıca bu ırktaki favori birimim
Thrall Masters oldu, bu birim tek başına dolaşıyor, istediğiniz zaman
ise yanına 4 tane ünite çağırabiliyor, bunu birazcık açayım; diyelim
karşınıza atlı bir ordu geliyor hemen yanınıza mızraklı adamları
çağırıyorsunuz, eğer karşınızdan okçu birlik geliyorsa kurt
binicilerini çağırıyorsunuz, ama çağırdığınız bu birimleri tekrardan
değiştirebilme gibi bir seçeneğiniz yok. Bu gibi stratejiler oyunu
oynarken çok eğlenceli olabiliyor. Bir diğer sevdiğim birim ise
Sorcerers oldu, bu birim de çok güçlü büyüler yapıp düşmana kök
söktürebiliyor. Angmar'ın çok güçlü bir ırk olduğunu söylemem lazım.
Ama bu ırkın da diğer kötü ırklardan öyle çok büyük bir farkı yok, bana
göre BFME'nin eksikliği de bu, yani ırklar sadece görünüş olarak
birbirinden farklılar aralarında oynanış açısından bariz bir fark yok.
Genişleme paketinde, Angmar ırkının dışında diğer ırklara da birkaç
yeni birim ve bina eklenmiş, ama bana genel olarak kötü ırklara biraz
daha fazla özen gösterilmiş gibi geldi, yani Mordor'a üç yeni birim
eklenirken, Dwarfs'a sadece bir tane yeni birim eklenmiş. Create A Hero
bölümüne ise Olog-hai isminde yeni bir troll sınıfı eklenmiş ve eski
sınıflar için de yeni giysiler, yeni büyüler ve yeni özellikler
eklenmiş. Ama şu soruyu sormadan da geçemeyeceğim bir RTS oyununda buna
çok mu gerek var?
One Ring To Rule Them All
Oyunda belki de en çok
geliştirilen mod tüm toprakları ele geçirmeye çalıştığımız sıra tabanlı
War of the Ring modu olmuş. İlk olarak bu moda iki yeni tarihi senaryo
eklenmiş ve modu istersek artık yüzük kahramanları olmadan da
oynayabiliyoruz. Ayrıca artık kahramanlarımız dost topraklardaysa iki
kere hareket edebiliyorlar. Geldik iki en önemli özelliğe, eğer
kahramanlarımızı bir savaşta kaybedersek bir daha oyuna dönmüyorlar bu
da oyunu daha stratejik ve dikkatli oynamamızı sağlıyor. Bir diğer
özellik ise savaş alanında ürettiğimiz birimler stratejik haritaya da
taşınıyorlar. Bu da oyunu daha gerçekçi kılıyor. Bana göre bu modun en
büyük eksiği deniz savaşlarının olmaması, deniz savaşları da olsa
gerçekten de çok güzel olabilirdi. Tabi War of the Ring'in diğer bir
eksisi ise yapay zeka. Yapay zeka genelde çok garip hareket ediyor,
mesela yaşadığım olayları sizinle paylaşayım hemen; birçok kez düşman
bana karşı sadece bir kahraman ile saldırdı ve öldürdüm düşmanın
kahramanını, başka bir seferde ise en büyük şehrime düşman az sayıda
birimle saldırdı ve onlar da geri püskürtüldü, anlattıklarım komik
gelebilir ama oyunda bu tür hatalara rastlamak inanın insanı çileden
çıkarabiliyor. Yani yapımcı firmanın bu gibi hataları görmemesi çok
garip, oyunu hiç mi test etmeden piyasaya sürüyorlar, anlamıyorum.
(Yazımı yazarken oyunun 1.01 yamasının hazırlandığı haberini öğrendim,
oyundaki denge ve yapay zeka problemleri bu yama ile birlikte
düzeltilecekmiş.) İşin garibi Skirmish modundaki yapay zeka ise çok iyi
olarak hazırlanmış yani en azından ikinci oyundan daha geliştirilmiş
olarak karşımıza çıkıyor. Düşman saldırıya hemen geçiyor, eğer
başaramazsa başka yollar deniyor, zaman zaman vurkaç taktiği uyguluyor.
Eğer oyunu en zor seviyede oynuyorsanız vay halinize. İlk oyunlardaki
savunup savunup, saldırma taktiğini ise unutun derim ben size. Hemen
birkaç eklenti daha yapayım, bu oyunda da yapay zeka diğer BFME
oyunlarındaki gibi özel güçleri çok fazla kullanamıyor, EA bu işi bir
beceremedi gitti. Siz düşmana tüm özel güçlerle saldırırken düşman
birkaç özel güç kullanıyor. Eğer oyundan daha çok zevk almak
istiyorsanız oyunu çoklu oyuncu modunda oynayın, bir insana karşı
oynarsanız oyunun güzelliğini fark ediyorsunuz. Aklıma gelmişken şunu
da belirteyim oyunda duvar falan örmenize gerek yok, zaten kuşatma
silahları bir veya iki vuruşta duvarınızı darmadağın ediyorlar, size
tavsiyem atlı birlikler bulundurmanız ve vurkaç taktiği ile bu kuşatma
silahlarını hızlıca yok etmeniz. Oyunun oynanışı ikinci oyun ile aynı,
zaten bir genişleme paketinden oynanış açısından bir değişiklik
beklemek yanlış olur. Ama ikinci oyunun 1.06 yaması ile oyuna gelen
ırklar arası denge, bu oyunda yeniden bozulmuş, yani EA'in 1.06
yamasından sonra çıkan bu oyunda denge sağlayamaması beni açıkcası
üzdü, sanki o yamayı görmezden gelmişler. Kahramanların ise güçleri
düşürülmüş, buna sevindim diyebilirim, çünkü eskiden 3 kahramanla tüm
orduları devirebiliyordunuz. Bu da oyuna stratejik etmenler sağlayan
nedenlerden biri olmuş.
Grafik
ve ses olarak oyun ikinci oyunla hemen hemen aynı olarak hazırlanmış,
ama tabi oyuna birkaç yeni efekt eklenmiş. Bir de oyun, makinemde
ikinci oyuna göre daha hızlı çalıştı, EA'in oyunu optimize ettiği
açıkça belli oluyor. Oyunu rahat oynamak için P4 2.0 Ghz, Nvidia
GeForce 6600, 512 MB DDR Ram'lik bir makina yeterli oluyor. Tabi büyük
savaşlarda zaman zaman yavaşlamalar yaşayabilirsiniz. Oyunun sesleri ve
müzikleri gene mükemmel denilebilecek kalitede, zaten oyunu oynarken
filmdeki müziklerin aynısını duyuyorsunuz. Witch King'in sesi ise çok
güzel ve karizmatik yapılmış, tam olarak karakterine uyuyor. (Hala bu
karakterin bir kadın tarafından nasıl öldürüldüğüne yanıp durarım.)
Alsak Mı, Yoksa Yok Mu Saysak?
Geldik
oyun hakkındaki son sözlerime, EA Los Angeles gerçekten de iyi bir iş
çıkarmış, ikinci oyuna yeni eklemeler ve oyundaki bazı hataların
düzeltilmesi gerçekten de insanı sevindiriyor. Tek kişilik senaryo ise
zaman zaman insanı sıksa da, yine de eğlenceli. Ama yazıda belirttiğim
gibi Angmar ırkı diğer kötü ırklardan çok da farklı bir ırk değil. Aynı
zamanda bazı küçük hatalar var, bu hataların çıkacak yamalarla
düzeltileceğini umuyorum. Oyuna yeni eklenen çoklu oyuncu özellikleri
ise oyunun oynanma süresini uzatıyor. Ama geçen ay piyasaya çıkan Dawn
of War'ın genişleme paketini gördükten sonra bu genişleme paketi benim
çok da hoşuma gitmedi, ha buradan bu paketin kötü olduğu kanısına
varmayın, bu paketi BFME 2'ye sahip olanlara ve Yüzüklerin Efendisi
hayranlarına rahatlıkla önerebilirim. Ama elinizde BFME 2 yoksa size bu
oyun yerine Company of Heroes veya Warhammer 40,000 Dawn of War: Dark
Crusade'ı öneririm. EA bu seriden iyi para kazandı, inşallah Mart
ayında çıkacak Command & Conquer 3: Tiberium Wars beklediğimize
değer ve eski C&C'ların tadını bu oyundan alırız.(Şu sıralar
Westwood'u özlemiyor değilim). Bir yazının daha sonuna geldik, şimdi
gidip Yüzüklerin Efendisi üçlemesinin uzatılmış versiyonunu tekrardan
izleyeyim. Herkese iyi oyunlar.