pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Sizleri Neler Bekliyor ?
-Foruma Üye Olarak Yeni Arkadaşlıklar Edineceksiniz.
-İnternette Zaman Geçirecek Bir Alanınız Olucak Ve Eğleneceksiniz.
-PvP Server Tutkunuysanız Pvp Serverlerde Yenilikleri Takip Ediceksiniz.
-Yeni Açılan Serverleri Anında Bulacaksınız .
-Gmlik Adaylığı Koyacaksınız.Serverinizi Tanıtacaksınız.
-Pvp Serverler Hakkında Herşey Bu Forumda Olucak.
-ÜYE OLURSANIZ FORUMDAKİ REKLAMLAR GÖZÜKMEZ
Bunlardan Yararlanmak İçin Sizden Tek İsteyimiz Üye Olmanız Yada Giriş Yapmanız.


Brothers in Arms: Hell's Highway 30us3s8
Lütfen Foruma FİREFOX İle Giriniz !



Join the forum, it's quick and easy

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Sizleri Neler Bekliyor ?
-Foruma Üye Olarak Yeni Arkadaşlıklar Edineceksiniz.
-İnternette Zaman Geçirecek Bir Alanınız Olucak Ve Eğleneceksiniz.
-PvP Server Tutkunuysanız Pvp Serverlerde Yenilikleri Takip Ediceksiniz.
-Yeni Açılan Serverleri Anında Bulacaksınız .
-Gmlik Adaylığı Koyacaksınız.Serverinizi Tanıtacaksınız.
-Pvp Serverler Hakkında Herşey Bu Forumda Olucak.
-ÜYE OLURSANIZ FORUMDAKİ REKLAMLAR GÖZÜKMEZ
Bunlardan Yararlanmak İçin Sizden Tek İsteyimiz Üye Olmanız Yada Giriş Yapmanız.


Brothers in Arms: Hell's Highway 30us3s8
Lütfen Foruma FİREFOX İle Giriniz !

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin pvp server

pvpserverler.forumclan.com  Üye sayımız +105.000 / Aramıza Hoşgeldiniz !

    Brothers in Arms: Hell's Highway

    MoRTaLC00L
    MoRTaLC00L
    Gold Master
    Gold Master


    <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 1438
    <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 16/07/09
    Mage
    Tasarımcı
    GS

    Brothers in Arms: Hell's Highway Empty Brothers in Arms: Hell's Highway

    Mesaj tarafından MoRTaLC00L Çarş. Tem. 29, 2009 10:50 am

    Brothers in Arms

    Brothers in Arms: Hell's Highway I1 Brothers in Arms: Hell's Highway I2
    rothers
    in Arms serisinin üçüncü oyunu olan Hell's Highway uzun bekleyişlerin
    ardından piyasaya çıktı! Hell's Highway yapım aşamasının bu kadar uzun
    sürmesi ve belirtilen ilk tarihten itibaren birkaç kez ertelenmesinin
    ardından piyasaya bomba gibi düştü. Piyasa'da Call of Duty gibi bir
    rakibi varken başarısı ne kadar olur bilinmez fakat benim için Brothers
    in Arms serisinin ayrı bir yeri var. Eminim benim gibi birçok kişi
    taktiksel FPS'lerde çığır niteliğinde olan Brothers in Arms serisinin
    yeni oyunu Hell's Highway'i büyük bir hevesle bekliyordu. Brothers in
    Arms Hell's Highway bu beklentileri karşıladı mı tartışılır fakat
    Gearbox Software her zaman ki gibi iyi bir iş çıkarttı denebilir!


    Giriş

    Hell's
    Highway'de daha önceki Brothers in Arms oyunlarında olduğu gibi bir
    grup askerin lideri konumundayız. Diğer savaş oyunlarının aksine
    Brothers in Arms serisinde savaş en gerçekçi haliyle bize yansıtılıyor.
    Brothers in Arms serisi Call of Duty gibi terminatörümsü bir durumun
    aksine takım çalışmasına ve taktiklere dayalı olarak ilerliyor, bu
    nedenle savaşın ortasına pat diye giremiyoruz! Daha önceki Brothers in
    Arms serilerini oynayanlar bu konuda bir zorluk çekmeyecektir fakat
    benim hala anlayamadığım bir konu var. Almanların WW2 zamanında sesleri
    neden bu kadar cırtlak?

    Konuya gelelim

    Oyunun
    hikayesini tam olarak anlayabilmeniz için serinin eski oyunlarını da
    oynamanız gerekiyor. Hell's Highway bir nevi konu olarak devam niteliği
    taşıyor. Mareşal Bernard Montgomery WW2'nin sonlarında bir plan
    hazırlıyor ve bu plana göre havadan üç birlik indirilecek. Bu
    birliklerden ikisi Amerikan biriside İngilizlerden oluşuyor. Plana göre
    bu birlikler Hollandada düşman bölgesinin arkasına indirilicek. Bu
    birliklerden biri de biziz tabiki. Oyunda Matt Baker adlı karakteri
    yönetiyoruz.Oyundaki asıl amacımız Eindhoven adlı bölgeyi ele geçirmek
    ve güvenlik altına almak. Tabi bu görev yazıldığı kadar kolay olmasa
    gerek!

    Psikolojik askerler


    Brothers in Arms
    Hell's Highway seriye bir çok yeni özellik getiriyor. Artık
    yönettiğimiz grup sadece klasik askerlerden değil bazuka, sniper,
    machine gun, assault, base gibi gruplardan oluşuyor. Önceki Brothers in
    Arms oyunlarındaki gibi askerlerimize "Beni takip et" , "Burada kalın"
    gibi komutlar verebiliyoruz.Savaş taktiklerinide kuş bakışı bir kamera
    açısından verebiliyoruz fakat bu taktikleri gerçekten düşünerek
    vermemiz gerekiyor!

    Brothers in Arms: Hell's Highway I3

    Oyunda
    başarılı olmak istiyorsak takımımızı iyi kontrol etmeyi bilmemiz
    gerekiyor.Savaşlar diğer Brothers in Arms oyunlarına göre çok
    interaktif olmuş, neredeyse çevredeki tüm objeleri kendimize bir siper
    olarak kullanabiliyoruz, bir varilin, kutunun, duvarın, çitin arkasına
    saklanabiliyoruz. Böylece savaş daha gerçekçi bir hal alıyor.Rainbow
    Six Vegas ve Gears of War oyunlarındada gördüğümüz bu sistem oyunda en
    çok kullanmamız gereken özellik haline gelmiş! Oyundaki 'Health'
    sistemi de değiştirilmiş, Call of Duty serilerinden hatırlayacağımız
    gibi vurulunca ekran kırmızıya dönüyor ve yaralandığımızı gösteriyor
    fakat hemen bir siper bulup saklanırsak canımız tekrardan düzeliyor ve
    eski haline geliyor. Böylece oyun bizi sürekli taktiksel oynayıp siper
    almaya zorluyor.

    Oyun bu kadar geliştirilirken tabi düşmanların
    yapay zekasıda unutulmamış. Beni en çok etkileyen özelliklerden birisi
    artık düşmanlar çok akıllı ve sizi gafil avlayabiliyor. Düşmanlar
    sadece ateş etmekle kalmayıp saklanarak arkanıza kadar gelebiliyorlar!
    Bunun gibi detaylar sayesinde oyun daha bir hız ve gerçekçilik kazanmış.



    Oyunun en büyük özelliği ise artık Brothers in Arms serisinde
    klasikleşmiş 'Pin-meter' özelliği. Düşmanınızı yoğun ateş altında
    tutabilirseniz 'Pin-down' oluyor ve düşmanınız saklanmak zorunda
    kalıyor Pin-meter yüksekte olduğu sürece düşman hatalar yapıyor ve
    saklandığı yerden çıkamıyor. Bu durum sizin askerlerinizinde başına
    gelebiliyor, bu yüzden savaş taktiklerini iyi ayarlamak
    gerekiyor.Düşmanların saklandıkları yerden çıkamamaları eskiden sıkıcı
    gelebiliyordu fakat şimdi eğlenceli bir hal almış çünkü neredeyse tüm
    siperler yıkılabiliyor.

    Brothers in Arms'ın bize verdiği
    senaryolarda tank, sniper, machine gun kullanacağımız bir sürü görevler
    sunuyor. Tank kullanacağımız görevler oldukça zevkli adeta bir
    terminatör hissi veriyor. FPS oyunlarının vazgeçilmez silahı Sniper'ın
    kullanımı ise gayet kolay ve zevkli. Machine gun oyunda çoğu zaman
    karşımıza çıkıcaktır. Machine gun düşman askerlerinin Pin-meter
    seviyesini saniyeler içinde tavana vurduruyor böylece düşman askerleri
    siz Machine gun'ı alır almaz kaçmak zorunda kalıyor.

    Brothers in Arms: Hell's Highway I4

    Oyuna
    yeni eklenen bir özellik ise şu sıralar moda olan "Slow Motion"
    ölümler. Örneğin çatışma sırasında bir düşmanı kafasından vurursanız
    düşman Slow Motion olarak yere düşüyor ve bu olay gayette güzel
    gerçekleşiyor.

    Oyundaki deforme sistemine bakarsak gerçekten
    süper tasarlanmış. Saklandığınız her siper ,çevrenizdeki her eşya
    yıkılabiliyor. Binalarda yıkılma söz konusu değil fakat çok güzel
    sahneler ortaya çıkabiliyor. Tahtaların , çitlerin parçalanışını oturup
    izleyesi geliyor insanın.

    Oyundaki detaylar oldukça fazla
    düşmanınızı yakından öldürürseniz silahın üstüne kan sıçraması gibi hoş
    detaylarda oyunda mevcut. Yanınızda bir arkadaşınız vurulursa Slow
    motion moda geçip onu yerden kaldırmak gibi detaylarda oyunda mevcut.
    Multiplayer mod klasiğin dışına çıkamıyor, FPS oyunlarında oynadığımız
    klasik modlar Brothers in Arms serisinde de bize sunulmuş.

    Oyunda
    sol altta bir pusulamız var, sağ üst köşede ise verdiğimiz emirleri
    gösteriyor. Diğer FPS oyunlarının aksine hiçbir zaman elimizde tam bir
    bilgi yok ve pusulamıza göre giderken sivil halka sorular sormamız
    gerekebiliyor.

    Oyundaki kan ve şiddet önceki serilere göre
    muhteşem bir şekilde arttırılmış. Attığınız bombayla düşman
    askerlerinin kopartamayacağınız yeri yok! Vurulunca çıkan kanda
    cabası...Oyun size şiddet olarak Rambo IV'ü hatırlatabilir ! Hatta
    Rambo IV'ün şiddeti bu oyunun yanında az kalır! Unutmadan bir not
    geçeyim, bu tip parçalanma olayları WW2 oyunlarına bir ilk. Oynanış
    hakkında yeterince konuştuk , grafiklere gelelim!

    Savaşı bırak manzaraya bak!

    Brothers in Arms Hell's
    Highway'in grafiklerine gelirsek , oyun Unreal Engine 3 grafik motorunu
    kullanıyor.Oyunun geçtiği günlük güneşlik yerlerde manzara gerçekten
    muhteşem tasarlanmış insanın bazen silahı bırakıp manzarayı izleyesi
    geliyor. Her mekan birbirinden farklı, benzerlik oyunda söz konusu
    değil. Oyunun aman aman grafikleri olmasa da ses ve konuyla birleşince
    muhteşem bir atmosfer yaşatıyor. Grafikler genel olarak güzel fakat
    çiçeklere yaklaştığınız zaman 2D çiçekler insanın hevesini
    kaçırabiliyor, bina textureleri ne kadar güzel olsada yerdeki bitkiler,
    çiçekler gerçektende vasat. Bu tip detaylarda çevreye konulan
    koyunlarla biraz olsun örtülüyor! Evet yanlış duymadınız savaşın tam
    ortasında önünüzden koyun sürüleri geçebiliyor , aralarına bomba atmak
    bir hayli eğlenceli olabiliyor.Bu oyuncuya göre değişebilen bir eğlence
    tabi...

    Yastık mı vurdum ben?

    Başlık sanırsam
    herşeyi anlatıyor, oyundaki fizik motoru bazen dengesizlikler
    yaşatabiliyor askerler sanki sert bir yastık gibi düşüyor yere. Örneğin
    bomba attığınız düşman askeri havada dönüyor ve bir yaprak gibi yere
    iniyor. Fizik bugları bu kadarlada kalmayıp bir duvara saklanmış
    giderken aniden sebepsiz bir şekilde ölebiliyorsunuz. Bu konuda çok
    acil bir patch gerekiyor. Oyunun en büyük eksiğinin bu olduğunu
    söylemek yanlış olmaz heralde. Slow Motion death özelliği ve kullanılan
    yoğun kan bu hatayı biraz olsun kapatıyor fakat yinede düşmanı anlının
    ortasından vurunca yükseklere havalanıp düşmesi garip birşey... Fizik
    sistemine tamamen kötü demek çok büyük yanlış olur ne kadar eksiği
    olsada bir o kadarda artısı var. Çitlerin parçalanması tahtaların
    kopması gerçekten çok hoş gözüküyor. Son olarak oyunun seslerine
    geçelim.

    Brothers in Arms: Hell's Highway I5

    Hollywood filmi

    Oyunun
    sesleri oldukça güzel, zaten FPS oyunlarında en çok dikkat edilmesi
    gereken unsurlardan biri sestir. Brothers in Arms sesleri sayesinde
    atmosferi çok iyi yakalıyor. Sesler tüylerinizi diken diken eden
    sahnelerle birleşince tadından yenmez bir hale geliyor oyun! Neden
    Hollywood filmi dedim, çünkü Brothers in Arms diğer FPS oyunlarına göre
    daha dramatik bir oyun Baker ara sahnelerde sürekli kaybettiği
    arkadaşlarından bahsediyor, bu adamları hayatta tutmalıyım gibi duygulu
    konuşmalar yapıyor.Henüz ağlayanı görmedim ama gaza geleni çok
    gördüm... Oyunun seslerinin güzel olmasının dışında konuşmalarda çok
    gerçekçi, fakat benim hala anlayamadığım konu Almanların sesleri WW2
    zamanında niye bu kadar cırtlak?

    Son söz

    Brothers
    in Arms Hell's Highway bu kadar ertelemeye ve gecikmeye rağmen
    kesinlikle oynanması gereken doyurucu bir oyun. Call of Duty gibi bir
    rakibi varken Multiplayer modu ne kadar tutar bilinmez fakat taktiksel
    FPS seven oyuncular için bayram niteliği taşıyan bir oyun.

      Forum Saati Paz Kas. 24, 2024 8:17 am