pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Sizleri Neler Bekliyor ?
-Foruma Üye Olarak Yeni Arkadaşlıklar Edineceksiniz.
-İnternette Zaman Geçirecek Bir Alanınız Olucak Ve Eğleneceksiniz.
-PvP Server Tutkunuysanız Pvp Serverlerde Yenilikleri Takip Ediceksiniz.
-Yeni Açılan Serverleri Anında Bulacaksınız .
-Gmlik Adaylığı Koyacaksınız.Serverinizi Tanıtacaksınız.
-Pvp Serverler Hakkında Herşey Bu Forumda Olucak.
-ÜYE OLURSANIZ FORUMDAKİ REKLAMLAR GÖZÜKMEZ
Bunlardan Yararlanmak İçin Sizden Tek İsteyimiz Üye Olmanız Yada Giriş Yapmanız.


Skill Edit olusturma ve düzenleme 30us3s8
Lütfen Foruma FİREFOX İle Giriniz !



Join the forum, it's quick and easy

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Sizleri Neler Bekliyor ?
-Foruma Üye Olarak Yeni Arkadaşlıklar Edineceksiniz.
-İnternette Zaman Geçirecek Bir Alanınız Olucak Ve Eğleneceksiniz.
-PvP Server Tutkunuysanız Pvp Serverlerde Yenilikleri Takip Ediceksiniz.
-Yeni Açılan Serverleri Anında Bulacaksınız .
-Gmlik Adaylığı Koyacaksınız.Serverinizi Tanıtacaksınız.
-Pvp Serverler Hakkında Herşey Bu Forumda Olucak.
-ÜYE OLURSANIZ FORUMDAKİ REKLAMLAR GÖZÜKMEZ
Bunlardan Yararlanmak İçin Sizden Tek İsteyimiz Üye Olmanız Yada Giriş Yapmanız.


Skill Edit olusturma ve düzenleme 30us3s8
Lütfen Foruma FİREFOX İle Giriniz !

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin pvp server

pvpserverler.forumclan.com  Üye sayımız +105.000 / Aramıza Hoşgeldiniz !

    Skill Edit olusturma ve düzenleme

    MayonnaisE
    MayonnaisE
    Gold Master
    Gold Master


    <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 4234
    <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 08/07/09
    Mage
    Eski Oyuncu
    GS

    Skill Edit olusturma ve düzenleme Empty Skill Edit olusturma ve düzenleme

    Mesaj tarafından MayonnaisE C.tesi Eyl. 11, 2010 2:51 pm

    İçerik:



    {Part 1} >Veritabanı
    #1 - "MAGIC" Tablosunu anlama.
    #2 - "MAGIC_TYPE" Tablolarını anlama.
    #3 - Kendi skillerinizi düzenleme.

    {Part 2} >Client
    #1b - "Skill_Magic_Main_us.tbl" tablosunu anlama
    #2b - "Skill_Magic_Main_us.tbl" tablosunu düzenleme
    #3b - "Skill_Magic1-9.tbl" tablolarını anlama

    -------------------------------------------------------------------------


    {Part 1}>Veritabanı

    Ders 1: "MAGIC" Tablosunu anlama.

    MAGIC tablosu, içerisinde tüm skillerin barındığı tablodur.
    Bu tabloda sadece skillerin temeli bulunur, skillerin etkileri ya da verdiği hasarlar MAGIC_TYPE tablolarındadır.

    Bazı sütunların açıklamaları:
    MagicNum: Skill'in ID'sidir - TBL'ler ve MAGIC_TYPE tablolarındakinin aynı olması gerekiyor.
    EnName: Skillin adıdır, sadece veritabanı için geçerlidir & oyunculara Client kısmındaki (.TBL) isim görünür.
    KrName: EnName ile aynı.
    Description: Skill açıklamalarının yazdığı sütundur, oyunculara Client kısmındaki (.TBL) açıklama görünür.
    BeforeAction: Skill kullanılmadan önce gerçekleşen eylem.
    TargetAction: Hedefinizde meydana gelecek eylemdir. (Skill'lerin çoğunda 0 olarak kullanılıyor.
    SelfEffect: 0 yapın, sorun olmayacaktır.
    FlyingEffect: Kullandıktan hedefe varana kadar efetki olan skillerin efekt kodudur. (Örnek: Mage 27 Skilli, Tüm Ok skilleri)
    TargetEffect: Hedefe ulaştığında gösterilen efekttir, MAGIC_TYPE tablolarıyla bağlantılıdır!
    Moral: Tam olarak ne işe yaradığı bilinmese de skill türlerine göre
    değişiyor. (AOE skilleri için: 10, Tüm Atak skilleri için: 7, Tüm
    partiyi etkileyen skiller için(Escape, Group Heal): 6, (Genellikle)
    Buff skilleri için: 4, (Genellikle) Heal skilleri için: 2...
    SkillLevel: Skillin hangi level'da açılacağını belirleyen sütun.
    Skill: Skill'in hangi skill bölümünde açılacağını belirler. (örnek:
    1095 Karus Mage Flame, 1105 Karus Master Mage Flame, 2076 Human Rogue
    Assassin, 2086 Human Master Mage Assassin) (Başındaki 1 Karus, 2 Human
    skillerini gösteriyor.)
    Msp: Skillin harcadığı Mana miktarı.
    HP: Her zaman için 0.
    ItemGroup: Skillin hangi itemi takarak kullanılacağını belirler.
    (Örnek: 0: Warrior-BP silahları, 1: Dagger'lar, 7: Bow'lar, 9: Tüm
    Item'larla kullanılır, 11: Stafflar...
    UseItem: Skill kullanıldığında oyuncudan eksilecek Item'dır. Örnek : Stone of <Class>.
    CastTime: Skilli kullanana kadar geçen süre. (Mage'nin skill atarken yaptığı el hareketinde geçecek süre)
    ReCastTime: Skill'in cooldown'ıdır. (Skillin tekrar açılması için geçen süre)
    SuccessRate: Skill'in başarı oranını belirler, örneğin fail vermemesi için 100 arada bir fail vermesi için 80.
    Type1: MAGIC Tablosuna eklenen skilleri MAGIC_TYPE tablolarına
    yönlendirir. Örnek: 1 yaparsanız MAGIC_TYPE1 tablosuna da eklemeniz
    gerekir skilli.
    Type2: Type1 ile aynıdır. Örneğin Ice skilleri. Mage skillerinin çoğu
    MAGIC_TYPE3 tablosuna eklenir. Bu nedenle Mage skillerinde Type1'i 3,
    Type2'yi 4 yaparsınız ve MAGIC_TYPE4'e de skilli ekleyerek
    yavaşlatmasını falan ayarlarsınız. (Umarım anlamışsınızdır)
    Range: Skilli maksimum kaç metre uzaktan kullanacağınızı belirler.
    Etc: Ne işe yaradığı bilinmiyor.
    Event: Skill'i görevle açmaya yarıyor. Örneğin 70+ skiller.


    Ders 2: MAGIC_TYPE Tablolarını anlama:

    MAGIC_TYPE tabloları skillerin etkileri & damage'leri için kullanılır.

    MAGICTYPE_1-9 tablolarının açıklamaları:
    MAGIC_TYPE1:
    iNum: Skill'in ID'si.
    Name: Skillin adı. Oyunculara Client kısmındaki (.TBL) isim görünür.
    Description: Skillin açıklaması. oyunculara Client kısmındaki (.TBL) açıklama görünür.
    Type: Genellikle 0, Priest attack skilleri için 1, Assassin defanstan etkilenmeyen skilleri için 2. (Örnek asas 70, 40 skilleri)
    HitRate: Her zaman için 100.
    Hit: Atağın %'sini belirler, Örnek: Blooding 400 (400% attack.).
    AddDamage: Skillin bonus hasarı. Örnek %400 damage ve 150 additional damage gibi skiller.
    Delay: Her zaman için 100.
    ComboType: Her zaman için 0.
    ComboCount: Her zaman için 1.
    ComboDamage: Her zaman için 0.
    Range: Her zaman için 0.

    MAGIC_TYPE2:
    MAGIC_TYPE1 ile aynı, tek farkı archer skillleri için (ve Throwing Knife).

    MAGIC_TYPE3:
    MAGIC_TYPE1 ile aynıdır.
    Genellikle Mage skilleri ve Heal skilleri için kullanılır.

    Özel Sütunlar:
    Radius: AoE skilleri içindir. Burdaki sayı AoE skillerinin kaplayacağı alanı belirler.
    Angle: Her zaman için 0.
    DirectType: Tam olarak ne işe yaradığı bilinmese de, Asas yüzde
    skilleri için 9, mana silen skiller-mana potları için 2, diğer tüm
    skiller için 1.
    FirstDamage: Skill ilk kullanıldığında verilecek hasar.
    EndDamage: Zamanlı hasarda son verilecek hasar.
    TimeDamage: Ayarlanan süre içinde verilecek hasar.
    Duration: Vurulan skillin etkisinin kaç saniye süre düşmanda duracağını
    belirler. Örnek Nova atınca düşmanda kaç saniye etkili olacağı.
    Attribute: Skillin içerdiği özel etki, örnek: stun: 3, fire: 1, ice: 2, poison: 6

    MAGIC_TYPE4:
    iNum, Name ve Description sütunları aynı.
    Genellikle, bu tablo Buff / Debuff gibi skiller için kullanılır
    BuffType: Skill'in türünü belirler, Buff skilleri: 1, AC skilleri: 2,
    Attack'ı etkileyen (massive, wolf): 4, Attack hızını(Frenzy, Outrage):
    5, Yürüme hızını: 6, Stat Bonus veren (lion sc): 7, Resist skilleri
    için: 8, Illusion gibi skiller için: 9, Absoulte Power gibi skiller
    için: 10, Exp Kazanımını artıran skiller için: 11
    Radius: AoE skilleri içindir. Burdaki sayı AoE skillerinin kaplayacağı alanı belirler.
    Speed: BuffType = 6 yaptığınızda, Yavaşlatan skiller için yürüme hızını
    belirler. (100: Normal yürüme hızı, 50, %50 yavaş yürüme)
    AC: BuffType = 2 yaptığınızda, AC Bonus'u buradan ayarlayabilirsiniz.
    ACPct: Bufftype = 2 yaptığınızda, skillin % kaç ac artıracağını buradan ayarlarsınız.
    Attack: Bufftype = 4 yaptığınızda, skillin artıracağı attack'ı buradan ayaralarsınız.
    MagicAttack: Bufftype = 10 yaptığınızda, skillin artıracağı Magic
    Attack yüzdesini ayarlarsınız. (Örneğin: Absolute Power Skill) Temel
    100'dür, 110 yaparsanız +%10 magic attack verir.
    MaxHP: Bufftype = 1 yaptığınızda, skillin HP'yi kaç artıracağını ayarlarsınız.
    MaxHPPct: Bufftype = 1 yaptığınızda, skillin artıracağı HP yüzdesini
    ayarlarsınız. (Örneğin: Undying) Temel 100'dür, 160 yaparsanız +%60 hp
    verir.
    MaxMP: Bufftype = 1 yaptığınızda, skillin MP'yi kaç artıracağını ayarlarsınız.
    MaxMPPct: Bufftype = 1 yaptığınızda, skillin artıracağı MP yüzdesini ayarlarsınız. Temel 100'dür, 160 yaparsanız +%60 mp verir.
    HitRate: Bufftype = 9, Şimdilik sadece Illusion skilli için kullanılıyor. MaxMPPct ile kullanımı aynı.
    AvoidRate: Her zaman için 100.
    Str: Bufftype = 7 yaptığınızda, Str Bonus!
    Sta: Bufftype = 7 yaptığınızda, HP Bonus! (In Stat Points!)
    Dex: Bufftype = 7 yaptığınızda, Dex Bonus!
    Intel: Bufftype = 7 yaptığınızda, Int Bonus!
    FireR: Bufftype = 8 yaptığınızda, Fire Resistance!
    ColdR: Bufftype = 8 yaptığınızda, Ice Resistance!
    LightningR: Bufftype = 8 yaptığınızda, Lightning Resistance!
    MagicR: Bufftype = 8 yaptığınızda, Magic Resistance!
    DeseaseR: Bufftype = 8 yaptığınızda, Disease Resistance!
    PoisonR: Bufftype = 8 yaptığınızda, Poison Resistance!
    ExpPct: Bufftype = 11 yaptığınızda, exp artışını değiştirebileceğiniz
    sütun. Örnek: Symbol of Warrior. (160 yaparsanız %60 daha fazla exp
    kazandırır)

    MAGIC_TYPE5:
    Genellikle Cure ve res skilleri için kullanılır
    Type: Cure tipi. (1 => DoT skiller için ; 2 => Debufflar için ; 3 => Res skilleri için kullanılır)
    ExpRecover: Reslenecek exp yüzdesi.
    NeedStone: Res için gereken taş sayısını belirtir.

    MAGIC_TYPE6:
    Dönüşmeler için kullanılır.
    Size: Dönüşülecek modelin boyutunu belirtir. (% olarak).
    Transform ID: Canavar ya da NPC'nin ID'sini belirtir.
    Duration: Dönüşümün süreceği uzunluk.
    MaxHP: Dönüşüm sonrası HP'yi belirtir, HP'nin değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.
    MaxMP: Dönüşüm sonrası MP'yi belirtir, MP'nin değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.
    Speed: Dönüşüm sonrası yürüme hızını belirtir, yürüme hızının değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.
    AttackSpeed: 'R' vuruşlarının hızıdır, değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.
    TotalHit: Oyuncunun bu dönüşümle birlikte yapacağı maksimum damage'i belirtir.
    TotalAc: Dönüşüm sonrası AC'yi belirtir, AC'nin değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.
    TotalHitRate: Dönüşüm sonrası HitRate'i belirtir, HitRate'in değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.
    TotalEvasionRate: Dönüşüm sonrası EvasionRate'i belirtir, EvasionRate'in değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.
    TotalFireR: Dönüşüm sonrası Fire Resistance'ı belirtir, Fire Resistance'ın değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.
    TotalColdR: Dönüşüm sonrası Ice Resistance'ı belirtir, Ice Resistance'ın değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.
    TotalLightningR: Dönüşüm sonrası Lightning Resistance'ı belirtir, Lightning Resistance'ın değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.
    TotalMagicR: Dönüşüm sonrası Magic Resistance'ı belirtir, Magic Resistance'ın değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.
    TotalDeseaseR: Dönüşüm sonrası Disease Resistance'ı belirtir, Disease Resistance'ın değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.
    TotalPoisonR: Dönüşüm sonrası Poison Resistance'ı belirtir, Poison Resistance'ın değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.
    Class: Her zaman için 1111.
    UserSkillUse: Skilli kullanacak kişi user'sa, 1 olarak ayarlayın, NPC ise 0.
    NeedItem: Scroll'un ID'si, 2 normal, 1 özel.
    SkillSuccessRate: Her zaman için 0.
    MonsterFriendly: Her zaman için 0.

    MAGIC_TYPE7:
    Bu tablo genellikle provoke ya da uyutma skilleri için kullanılır.
    nIndex: Skill ID'si.
    strNote: Açıklama, oyunculara Client kısmındaki (.TBL) açıklama görünür.
    byValidGroup: Ne işe yaradığı bilinmiyor.
    byNationChange: Canavarın ırkı Human'a çevrilecekse 2, Karus'a çevrilecekse 1, değişmeyecekse 0.
    shMonsterNum: Skillden etkilenecek maksimum canavar sayısı.
    byTargetChange: Skillden etkilenen canavarın durumu. (1 => Provoked ; 2 => Uyutma)
    byStateChange: Ne işe yaradığı bilinmiyor.
    byRadius: AoE skillin kapladığı alan.
    shHitRate: Her zaman için 100.
    shDuration: Skillin canavarda süreceği etki süresi.
    shDamage: Canavara verilecek hasar.
    byVisoin: Her zaman için 100.
    nNeedItem: Skill atıldığında kullanılacak item ID'sini girin.

    MAGIC_TYPE8:
    Bu tablo her türlü Teleport skilleri için kullanılır.
    Target: Kullanan kişi hedefe ışınlanacaksa 1 olarak ayarlayın.
    Radius: Skilli kullanan kişinin alacağı maksimum mesafe.
    WarpType: Kullanan kişinin ışınlanacağı hedef türü. ( 25 =>
    PARTY'deki arkadaşına (YA DA genellikle 25) ; 12 => FRIENDLIST'den
    seçilmiş arkadaşa ; 1 => Respawn noktasına ; 21 => Canavara)
    ExpRecover: Ne işe yaradığı bilinmiyor 0 olarak ayarlaryın.

    MAGIC_TYPE9:
    Lupine Eyes, Stealth skilleri ve summon skilleri için kullanılıyor (Emin değilim başka ne için)
    ValidGroup: Ne işe yaradığı bilinmiyor. 0 olarak ayarlayın.
    NationChange: Summon edilen canavarın hangi ırktan olacağını belirler. (1 => Karus ; 2 => El Morad ; 0 => Tarafsız)
    MonsterNum: Summon edilen canavarın ID'si.
    TargetChange: Ne işe yaradığı bilinmiyor.
    StateChange: Ne işe yaradığı bilinmiyor.
    Radius: AoE skillinin kapladığı alan.
    HitRate: Ne işe yaradığı bilinmiyor. 100 olarak ayarlayın.
    Duration: Kullanılan skillin etkinlik süresi.
    AddDamage: Skilli kullanırken verilecek hasar (yalnızca Radius belirlerseniz çalışıyor!)
    Vision: Emin değilim, 100 olarak ayarlayın.
    NeedItem: Summon için gereken Item.

    Ders 3: Kendi skillerinizi düzenleme:

    -> Bazı sütunları nasıl dolduracağınızı bilmiyorsanız, benzer skillere bakarak yola çıkın.
    -> Magic Attack'larına asla çok yüksek Damage vermeyin!
    -> Aynı türden skilleri benzer skiller ile karşılaştırıp kontrol
    edin, hatta genellikle kopyala yapıştır yapın ki zamandan tasarruf edin.

    {Part 2} >Client

    Açıklama:
    Client bölümü Database'e oldukça benziyor, eğer DB kısmını anladıysanız Client kısmında da başarılı olursunuz.
    Öncelikle GoatCheez & AKUMA KO TBL Editor'ü indirelim!
    Download Link: RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting
    Forumdaki Konu: Yeni TBL Editör(GoatCheez'in Hatalar Giderilmiş) + Kaynak Kodu - Ko-Cuce


    Ders 1b: Skill_Magic_Main_us.tbl tablosunu anlama

    Aslında hemen hemen MAGIC tablosuyla aynı, tüm sütunları DB'de yaptığınız gibi karşılaştırabilir ve düzenleyebilirsiniz.

    Bunun dışında kısaca bilgi vermek gerekirse, TBL'deki hangi sütunun DB'deki hangi sütuna denk geldiğini yazayım.

    Sütun 0 => MagicNum
    Sütun 1 => EnName
    Sütun 2 => KrName
    Sütun 3 => Description
    Sütun 4 => <Tam olarak ne işe yaradığı bilinmiyor, ekleyeceğiniz skill'e benzer bir skillden bakarak geçirin>
    Sütun 5 => BeforeAction
    Sütun 6 => TargetAction (Her zaman 0)
    Sütun 7 => <Skilli bastığınız andaki sizin üstünüzde çıkan efekt için kullanılıyor.>
    Sütun 8 => <Tam olarak ne işe yaradığı bilinmiyor, ekleyeceğiniz skill'e benzer bir skillden bakarak geçirin>
    Sütun 9 => <Her zaman 0>
    Sütun 10 => SelfEffect (Her zaman 0)
    Sütun 11 => FlyingEffect
    Sütun 12 => TargetEffect
    Sütun 13 => <Tam olarak ne işe yaradığı bilinmiyor, ekleyeceğiniz skill'e benzer bir skillden bakarak geçirin>
    Sütun 14 => Moral
    Sütun 15 => SkillLevel
    Sütun 16 => Skill
    Sütun 17 => Msp
    Sütun 18 => HP
    Sütun 19 => ItemGroup
    Sütun 20 => UseItem
    Sütun 21 => CastTime
    Sütun 22 => ReCastTime
    Sütun 23 => <Her zaman 0>
    Sütun 24 => <Her zaman 0>
    Sütun 25 => SuccessRate
    Sütun 26 => Type1
    Sütun 27 => Type2
    Sütun 28 => Range
    Sütun 29 => Event

    Ders 2b: Skill_Magic_Main_us.tbl tablosunu düzenleme

    Az önce de dediğim gibi, DB ile hemen hemen aynı. Sütunların DB'deki
    gibi adı olmadığı için her zaman diğer sütunlarla karşılaştırarak yapın
    ve doğru sütunu düzenlediğinizden emin olun. Ayrıca, hiçbir .tbl'i
    Doğru Şifreleme Sistemini seçmeden kaydetmeyin.

    Doğru Şifreleme Sistemini Seçme:
    -> TBL Editor'ünüzden 'Düzenle' sekmesine tıklayın.
    -> 'Şifreleme Sistemi'ne tıklayın' & 'Standart KO'yu seçin.

    Daha sonra kaydedin ve çıkın.


    Ders 3b: Skill_Magic1-9.tbl tablolarını anlama

    Bu kısımda, {Part 1} Ders 3: MAGIC_TYPE1-9 tablolarını anlama bölümüne
    bakmanız yeterli olacaktır. Skill_Magic1-9 Tbl'leri, MAGIC_TYPE1-9
    tabloları ile tamamen aynıdır. Anlamayan olursa daha detaylı şekilde
    anlatmaya çalışırım bu kısmı.

      Forum Saati Paz Mayıs 12, 2024 6:06 am