Merhabalar ;
Bildiğiniz gibi oyunda şikayet mekanizmasını işleten bir ticket sistemi var .
Bazı arkadaşlarımız bilinçsiz bir şekilde ticket sistemini kullanmakta olduğundan bizde buraya bir kural listesi koymaya karar verdik.
Ticket atarken dikkat etmeniz gereken husular ;
1-Ticketlarınızda mutlaka olaya yada aldığınız hataya ilişkin SS ( Ekran Görüntüsü ) ekleyiniz ve ekran görüntüsü üzerinde oynama yapmayınız.
2 Ticket attıktan sonra cevabın gelmesi için bekleyiniz ard arda ticket atmak sorununuzun yada şikayetinizin daha çabuk cevaplanmasını sağlamaz.
3-Ticketlarda açık ve anlaşılır bir dil kullanınız tamamen TÜRKÇE kelimeler kullanınız.
4-Size gelen cevap ticketlarında belitmek istediğiniz bir husus daha eksik kalmışsa aynı ticketi kullanarak cevap veriniz ayrı ticket açmayınız.
5-Oyun içi yardım konularında ticket atmayınız. ( Bu görevi nasıl yapcam yada statlarımı nasıl dağıtmalıyım vb.) sorular cevapsız kalacaktır.
Bildiğiniz gibi oyunda şikayet mekanizmasını işleten bir ticket sistemi var .
Bazı arkadaşlarımız bilinçsiz bir şekilde ticket sistemini kullanmakta olduğundan bizde buraya bir kural listesi koymaya karar verdik.
Ticket atarken dikkat etmeniz gereken husular ;
1-Ticketlarınızda mutlaka olaya yada aldığınız hataya ilişkin SS ( Ekran Görüntüsü ) ekleyiniz ve ekran görüntüsü üzerinde oynama yapmayınız.
2 Ticket attıktan sonra cevabın gelmesi için bekleyiniz ard arda ticket atmak sorununuzun yada şikayetinizin daha çabuk cevaplanmasını sağlamaz.
3-Ticketlarda açık ve anlaşılır bir dil kullanınız tamamen TÜRKÇE kelimeler kullanınız.
4-Size gelen cevap ticketlarında belitmek istediğiniz bir husus daha eksik kalmışsa aynı ticketi kullanarak cevap veriniz ayrı ticket açmayınız.
5-Oyun içi yardım konularında ticket atmayınız. ( Bu görevi nasıl yapcam yada statlarımı nasıl dağıtmalıyım vb.) sorular cevapsız kalacaktır.