Arkadaşlar süreli zoneyi forgotten temple'nin sistemi ile yaptılar böyle ortaya çıkan birşey.
yapmak isteyenler olacaktır.
öncelikle MONSTER_CHALLENGE tablomuza yeni bir satır ekliyoruz. Her ORJ tabloda 3 satır vardır ve bunların numaraları 0 - 1 - 2 dir.
- Koddaki (3) sayısı ; sIndex yani 1-2-3-4-5.. diye gitcek aynı olamaz.
- Koddaki (20) sayısı ; bStartTime1
- Koddaki (35) sayısı ; bStartTime2
- Koddaki (55) sayısı ; bStartTime3
- Koddaki (1) sayısı ; bLevelMin yani giriş için en düşük levelin kaç olduğu ama buraya yazmayın. biraz sonra yazıcaz.
- Koddaki
(80) sayısı ; bLevelMax yani giriş için en yüksek level sayısı ama
bunuda 80 bırakın birşey değiştirmeyin biraz sonra yazıcaz.
Yani;
Öncelikle;
Bu olay biraz karışık. (4) yerine ilk baştaki kodumuzda (sIndex) e yazdığınız örn: 3 yazdınız diyelim siz buraya 4 yazıcaksınız. 1 sayı fazlasını.
Zoneye kaç kişinin girebileceğini belirlemek için ;
(32) olan sayıyı istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz (zoneye girecek user sayısı)
bStartTime leri tam çözmüş değilim ama ft genellikle serveri
açtıktan 10dk sonra açılıyor sanırım yani bStartTime1 i 30 yapın.
30-40-50 diye gitsin diğer kodlarda..
Yaptık, açıldığında nasıl anlıcaz derseniz eğer yukardan FT açıldığaki
yazıyı editleye bilirsiniz. (Örn: Süreli zonelerden biri BF - Krowaz
VS. Açılmış olabilir)
yapmak isteyenler olacaktır.
öncelikle MONSTER_CHALLENGE tablomuza yeni bir satır ekliyoruz. Her ORJ tabloda 3 satır vardır ve bunların numaraları 0 - 1 - 2 dir.
- Kod:
[b][b]insert into MONSTER_CHALLENGE values (3 , 20 , 35 , 55 , 1 , 80)
[/b][/b]
- Koddaki (3) sayısı ; sIndex yani 1-2-3-4-5.. diye gitcek aynı olamaz.
- Koddaki (20) sayısı ; bStartTime1
- Koddaki (35) sayısı ; bStartTime2
- Koddaki (55) sayısı ; bStartTime3
- Koddaki (1) sayısı ; bLevelMin yani giriş için en düşük levelin kaç olduğu ama buraya yazmayın. biraz sonra yazıcaz.
- Koddaki
(80) sayısı ; bLevelMax yani giriş için en yüksek level sayısı ama
bunuda 80 bırakın birşey değiştirmeyin biraz sonra yazıcaz.
Yani;
- Kod:
[b][b]insert into MONSTER_CHALLENGE values (sIndex , bStartTime1 , bStartTime2 , bStartTime3 , bLevelMin , bLevelMax)
[/b][/b]
Öncelikle;
- Kod:
[b][b]EVENT XXXXX; Zoneyi kontrol ediyoruz / zone açıkmı yoksa değilmi.
A CHECK_MONSTER_CHALLENGE_TIME [color=Red]4[/color]
END
[/b][/b]
Bu olay biraz karışık. (4) yerine ilk baştaki kodumuzda (sIndex) e yazdığınız örn: 3 yazdınız diyelim siz buraya 4 yazıcaksınız. 1 sayı fazlasını.
Zoneye kaç kişinin girebileceğini belirlemek için ;
- Kod:
[b][b]EVENT XXXXX; Zoneye girecek user kontrolü
A CHECK_MONSTER_CHALLENGE_USERCOUNT [color=Red]32[/color]
END
[/b][/b]
(32) olan sayıyı istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz (zoneye girecek user sayısı)
- Kod:
[b][b]EVENT XXXXX; Zone değiştiriyoruz.
E ZONE_CHANGE X X Y
END
[/b][/b]
bStartTime leri tam çözmüş değilim ama ft genellikle serveri
açtıktan 10dk sonra açılıyor sanırım yani bStartTime1 i 30 yapın.
30-40-50 diye gitsin diğer kodlarda..
Yaptık, açıldığında nasıl anlıcaz derseniz eğer yukardan FT açıldığaki
yazıyı editleye bilirsiniz. (Örn: Süreli zonelerden biri BF - Krowaz
VS. Açılmış olabilir)