pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Sizleri Neler Bekliyor ?
-Foruma Üye Olarak Yeni Arkadaşlıklar Edineceksiniz.
-İnternette Zaman Geçirecek Bir Alanınız Olucak Ve Eğleneceksiniz.
-PvP Server Tutkunuysanız Pvp Serverlerde Yenilikleri Takip Ediceksiniz.
-Yeni Açılan Serverleri Anında Bulacaksınız .
-Gmlik Adaylığı Koyacaksınız.Serverinizi Tanıtacaksınız.
-Pvp Serverler Hakkında Herşey Bu Forumda Olucak.
-ÜYE OLURSANIZ FORUMDAKİ REKLAMLAR GÖZÜKMEZ
Bunlardan Yararlanmak İçin Sizden Tek İsteyimiz Üye Olmanız Yada Giriş Yapmanız.


Customer'dan Gelen Şablon Cevapların Çevirisi 30us3s8
Lütfen Foruma FİREFOX İle Giriniz !



Join the forum, it's quick and easy

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Sizleri Neler Bekliyor ?
-Foruma Üye Olarak Yeni Arkadaşlıklar Edineceksiniz.
-İnternette Zaman Geçirecek Bir Alanınız Olucak Ve Eğleneceksiniz.
-PvP Server Tutkunuysanız Pvp Serverlerde Yenilikleri Takip Ediceksiniz.
-Yeni Açılan Serverleri Anında Bulacaksınız .
-Gmlik Adaylığı Koyacaksınız.Serverinizi Tanıtacaksınız.
-Pvp Serverler Hakkında Herşey Bu Forumda Olucak.
-ÜYE OLURSANIZ FORUMDAKİ REKLAMLAR GÖZÜKMEZ
Bunlardan Yararlanmak İçin Sizden Tek İsteyimiz Üye Olmanız Yada Giriş Yapmanız.


Customer'dan Gelen Şablon Cevapların Çevirisi 30us3s8
Lütfen Foruma FİREFOX İle Giriniz !

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin pvp server

pvpserverler.forumclan.com  Üye sayımız +105.000 / Aramıza Hoşgeldiniz !

    Customer'dan Gelen Şablon Cevapların Çevirisi

    FoxNeo
    FoxNeo
    Bronze Master
    Bronze Master


    <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 330
    <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 28/04/09

    Customer'dan Gelen Şablon Cevapların Çevirisi Empty Customer''dan Gelen Şablon Cevapların Çevirisi

    Mesaj tarafından FoxNeo Paz Mayıs 24, 2009 12:32 pm

    CUSTOMER DAN GELEN ŞABLON CEVAPLARIN ÇEVİRİSİ


    Thank you for you inquiry. To change your secret
    question and answer, please verify last digits of the cretid card used.
    Please also let us know what you would like your secret question and
    answer to be changed to. Thank you.
    -Knight Online Customer Service Team


    Diyor ki: Gizli sorunuzu değiştirmek için kredi
    kartınızın son 4 hanesini bize yollayın. VE ayrıca yeni gizli sorunuzu
    ve cevabınızıda yazın yardımcı olalım


    Hail ____! The problem with your account has been
    resolved. We are sorry for any inconvenience this may have caused.
    Thank you. -Knight Online Customer Service Team.


    Diyor ki : Sorununuz çözüldü, gecikmelerden dolayı özür...

    Dear customer, please resubmit this response under
    the general category so that we may better assist you. Our departments
    do not have the ability to forward this to the appropriate personnel at
    this time. We apologize for this inconvenience and thank you for
    playing Knight Online.


    Diyor ki : Mesajı yanlış yerden yolladınız, lütfen doğru yerden yollayın...
    (doğru yerden yolladıysanız bile premium yoksa böyle bir cevap gelebilir)


    hail ___ We have forwarded this request to the
    appropriate staff for resolution. Please understand that it may take
    some time for this to be resolved. Thank you


    Diyor ki : Sorunu ilgili yerlere yolladık, sorunun çözülmesi zaman anlabilir anlayışınız için teşekkür ederiz...

    I,m sorry that I will be unable to resolve
    this issue personally and must escalete this to another deparment.
    Please be assured that your issue will be resolved as soon as possible
    though it may take some time. Should you have any other concerns,
    please submit another ticket.Thank you for your patience while we work
    to resolve this for you.


    Diyor ki : Sorununuzu ben tek başıma çözemem o yüzden
    başka bölüme yolladım, en kısa sürede cevap vereceğiz, bu sırada başka
    sorunuz varsa başka ticket atabilirsiniz...


    In order for us to further investigate this issue,
    we need some more information from you. Please reply with the exact
    date and approximate time that your account was hacked and the items
    you lost due to hacking. Also, could you please confirm if you play
    Knight Online at a café or at your home. This information is important
    to help us resolve this issue as soon as possible.


    Diyor ki : İşleminizi yapmamız için bize biraz daha
    bilgi vermeniz lazım, bize heklendiğiniz günü ve yaklaşık saati, ve
    giden itemlarınızı yazınız. Bundan başka bize knight ı cafeden mi yoksa
    evden mi oynadığınızı söylerseniz iyi olur... Bunlardan sonra en kısa
    zamanda bir çözüm bulacağız...


    Please remember that no member of the Knight Online
    staff will ever ask you for your account information. If someone asks
    you for you account name and password via email in game or through an
    instant messaging client they are not Knight Online Staff members. If
    you have any questions on how to protect your account please refer to
    the “protecting your account” section on our website. If your account
    information was released we strongly recommend that you change your
    password and login information as quickly as possible. You can view the
    F**’s section on our website if you need assistance in changing your
    account info. Thank you for playing Knight Online!


    Diyor ki : Hiç bir k2 çalışanı sizden id nizi veya
    şifrenizi istemez eğer soran olursa o bizle çalışan biris değildir asla
    kimseye vermeyin fln fln, ekstra bilgi için sitede "protecting your
    account" kısmına felan bakın diyo...


    Dear customer, non premium members are not allowed
    to login when the servers are loaded with more than 80%. Sorry for the
    inconvenience. Thank you


    Diyor ki : serverlar yüzde 80 in üstünde doluysa premiumu olanlar giremez yazıyor...

    We are sorry however we are unable to provide you
    with any assistance at this time as we are only able to support paid
    users. Thank you.


    Diyor ki :Şu an Sadece para verenlere yani pre si olanlara yardım edebiliyorlarmış...

    Hail !
    In order for us to change your Secret Question and Answer we need some
    information from you. First, we need to verify that you are the
    rightful owner of this account. To do this, we need you to please
    provide some information. We need <the last 4 digits of the credit
    card/the PayPal e-mail address/the click and buy customer ID> that
    was used in making your last purchase. If you can also tell us what you
    bought and when you bought it, that would be greatly appreciated as
    well.


    Diyor ki : son işlemde kullandığınız kredi kartının
    son 4 hanesini paypal ya da click and buy e m ail adresini ve ne
    aldığını yazarsan gizli soruyu değiştirebileceklerini söylüolar


    Dear customer,please be clear with your issue so that we can assist you better.Thank you.

    Diyor ki : Daha açıklayıcı olursanız size yardımcı olabiliriz

    In order for us to change your Secret Question and
    Answer we need some information from you. First, we need to verify that
    you are the rightful owner of this account. To do this, we need you to
    please provide some information. We need (the last 4 digits of the
    credit card/the PayPal e-mail address/the click and buy 9 digit
    customer ID) that was used in making your last purchase. If you can
    also tell us what you bought and when you bought it, that would be
    greatly appreciated as well.
    Second, after this information has been verified, we need to know what
    we are changing. Please provide us with a new secret question and
    answer that only you will know. Once this information is received, we
    can process the change as requested. Thank you for playing Knight
    Online!-Knight Online Customer Support Team


    Diyor ki : gizli sorunu ve cevabını değiştirmek için
    sizden bazı bilgiler almamız lazım, öncelikle en son işleminizde
    kullandığınız pay-pal veya clik and buy email adresinin 9 hanesini ve
    kredi kartının son 4 hanesini, ve ne aldığınızı ve ne zaman aldığınızı
    yazmanız lazım...
    ikinici olarak neyi değiştireceğimizi bilmemiz lazım, bize yeni gizli
    sorunuzu ve cevabınızı iletirseniz değişikliği yaparız Gibi..


    Arkadaşlar ßu Örnek Ticketlerin Sebebi Genellikle şablon Cvp'lar ile Geçiştiriyorlar.
    Forumda Topic Açıcamıza ßunlara bakıp Tam cvp'larınızıda ALabilirsiniz.
    Unutmayın'ki ßunlar K2 şirketinin OTO cvplarıdır..

      Forum Saati Çarş. Mayıs 08, 2024 12:01 am