pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Sizleri Neler Bekliyor ?
-Foruma Üye Olarak Yeni Arkadaşlıklar Edineceksiniz.
-İnternette Zaman Geçirecek Bir Alanınız Olucak Ve Eğleneceksiniz.
-PvP Server Tutkunuysanız Pvp Serverlerde Yenilikleri Takip Ediceksiniz.
-Yeni Açılan Serverleri Anında Bulacaksınız .
-Gmlik Adaylığı Koyacaksınız.Serverinizi Tanıtacaksınız.
-Pvp Serverler Hakkında Herşey Bu Forumda Olucak.
-ÜYE OLURSANIZ FORUMDAKİ REKLAMLAR GÖZÜKMEZ
Bunlardan Yararlanmak İçin Sizden Tek İsteyimiz Üye Olmanız Yada Giriş Yapmanız.


Warhammer 40,000: Dawn of War II 30us3s8
Lütfen Foruma FİREFOX İle Giriniz !



Join the forum, it's quick and easy

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Sizleri Neler Bekliyor ?
-Foruma Üye Olarak Yeni Arkadaşlıklar Edineceksiniz.
-İnternette Zaman Geçirecek Bir Alanınız Olucak Ve Eğleneceksiniz.
-PvP Server Tutkunuysanız Pvp Serverlerde Yenilikleri Takip Ediceksiniz.
-Yeni Açılan Serverleri Anında Bulacaksınız .
-Gmlik Adaylığı Koyacaksınız.Serverinizi Tanıtacaksınız.
-Pvp Serverler Hakkında Herşey Bu Forumda Olucak.
-ÜYE OLURSANIZ FORUMDAKİ REKLAMLAR GÖZÜKMEZ
Bunlardan Yararlanmak İçin Sizden Tek İsteyimiz Üye Olmanız Yada Giriş Yapmanız.


Warhammer 40,000: Dawn of War II 30us3s8
Lütfen Foruma FİREFOX İle Giriniz !

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin pvp server

pvpserverler.forumclan.com  Üye sayımız +105.000 / Aramıza Hoşgeldiniz !

    Warhammer 40,000: Dawn of War II

    MoRTaLC00L
    MoRTaLC00L
    Gold Master
    Gold Master


    <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 1438
    <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 16/07/09
    Mage
    Tasarımcı
    GS

    Warhammer 40,000: Dawn of War II Empty Warhammer 40,000: Dawn of War II

    Mesaj tarafından MoRTaLC00L Çarş. Tem. 29, 2009 10:41 am

    Warhammer 40,000: Dawn of War II I1 İnsan Irkının İmparatoru

    Warhammer
    40.000 evreninin hikayesinden bahsetmemiz gerekirse öncelikle
    insanlığın imparatoru olarak bilinen ve gerçek isminin önemi kalmamış
    tanrısal nitelik taşıyan kişiden bahsetmemiz gerekir. Ellibin yıl kadar
    süre önce orta Anadolu'da doğdu ve o doğduğunda dört kaos tanrısı henüz
    ortaya çıkmamışlardı. O doğmadan kısa bir süre önce artık uzaydaki
    çarpıklığı kullanıp, insanlığı o güçle karanlık güçlerden koruyan
    şamanlar insanlığın çok büyümesi üzerine çarpıklık üzerindeki güçlerini
    büyük oranda kaybetmişlerdi ve yeniden dünyaya gelme olanaklarını
    kaybetmeye başlamışlardı. Artık kesin bir karar verilmesi gerektiğinden
    bütün şamanlar toplanıp intihar etme kararı aldılar. Bu kararın
    arkasındaki neden hepsinin güçlerinin ve varlıklarının tek bir kişi
    üzerinde toplanmasını sağlamak ve ortaya çıkacak olan kişinin ölümsüz
    olmasıyla beraber insanlığı koruma yetisine sahip olmasıydı. Ölümsüz
    olduğundan dünyaya tekrar gelmesi gerekmeyecekti. Olaydan bir yıl sonra
    İmparator doğdu; en güçlü ve ilk psyker ortaya çıktı. Yıllar geçerken
    gücü sürekli artmaktaydı ve olayların gelişimini izlemekteydi. İnsanlar
    birbirlerine karşı savaşarak kendilerini yok etmekteydi ve İmparator da
    on binlerce yıllık yaşamındaki deneyimi ve gücü sayesinde
    derebeylerini, savaş lordlarını bir bir yıkarak Dünya yani kutsal
    gezegendeki insanları tek bir bayrak altında toplamıştı. Bundan sonra
    kendi genlerinden yirmi tane primarch ortaya çıkardı. Amacı evrendeki
    insan topraklarını bir bir ele geçirip, o toprakları uzaylılardan,
    yaratıklardan yani insan olmayan her varlıktan arındırıp insanları tam
    koruması altına almaktı. Kaotik güçlerin etkilerinin bir anda tekrar
    ortaya çıkmasıyla uzayın derinliklerindeki yirmi primarh ile
    iletişimleri kesildi. Olayların ertesinde ilk space marineleri
    primarchlerin geninden yaratıp önce Güneş Sistemini sonra da yıldızları
    kontrolü altına almaya başladı bu olayın ismine de Büyük Sefer denildi.
    Sefer devam ederken kayıp primarchleri tekrar buldu ve bulunan bütün
    primarchler kendi genlerinden yaratılan space marinelerin başına
    geçirildi.

    Kutsal gezegen olan Dünya'ya dönmeden önce kendi
    askeri yetkilerini primarchlerin ilki ve en başarılısı olan Horus'a
    verdi ve onu savaş efendisi ilan etti. Diğer primarchler de böylelikle
    kendi yeteneklerini sergileyebileceklerdi. İmparator, Dünya'ya
    döndükten sonra insanlık için bir konsey ve askeri olmayan işlerle
    uğraşmaya başladı.


    Warhammer 40,000: Dawn of War II I2

    Bir
    süre sonra Horus kaotik güçlerin oyununa gelerek İmparator'un
    primarchlere ihanet edeceğini ve hepsini yok ederek tanrı konumuna
    geçeceğini düşünmeye başlamıştı. Bunla beraber, içindeki hırs da
    büyüyerek onun yerine geçme isteği yaratmıştı. Onun İmparatorluğa karşı
    gelmesiyle space marine lejyonlarının yarısı imparatorluğu bir iç
    savaşa sürükledi. Bir süre sonra İmparator ve Horus, imparatorluk
    sarayının önünda efsanevi bir savaşla karşılaşmışlar Horus ölmüş ve
    İmparator da oğluna duyduğu şevkat yüzünden ölümcül bir şekilde
    yaralanmıştı. Bunun üzerine Dünya'ya en hakin noktada inşa edilen Altın
    Taht'a oturtuldu. Vücudu hayatı desteklemez konuma geçse de Altın Taht
    denilen makine sayesinde İmparatorluğu ayakta tutan ve uzayda çok büyük
    hareket sağlayan güçler imparator tam olarak hayatta olmasa da
    imparatorluğun elinde olacaktı. Horus'un ölümüyle dört kaos tanrısına
    tapan chaos marineler uzayın derinliklerine dağıldılar. İmparator,
    Altın Taht'a çıkmasıyla birlikte tanrı konumuna yükselmişti. İnsanlığı
    hala bir arada tutan da onun tanrı konumuydu. Şu an onun adına emirleri
    uygulayan İmparatorluk Konseyi onun görevlerini yerine getirmekte. Ama
    son yıllarda teknoloji rahiplerine göre taht, onarılamaz halde bir çok
    fonsiyonunu yerine getirememekte. Bu nedenle insanlık onun "Star Child"
    olarak yeniden dünyaya geleceğini düşünmekteler. Eğer imparatorun
    vücudu dağılırsa kaotik güçler insanlığı kontrolü altına alacaklar ve
    kaos lordları paralel evrenden bulunduğumuz evrene geçiş
    yapabilecekler.


    Kan Kuzgunları (Blood Ravens)

    Kan Kuzgunları adı verilen
    space marineler, gücünü gizlilikten ve bilgi kaynaklarından almaktalar.
    Onları özel yapan ise onlardaki araştırma, bilgi depolama gibi işleri
    yapmakla yükümlü yapan kütüphanecilerin sayısının çok fazla olmasıdır.
    İnsan gücü bin kişiye yakın olan bu ordu, çok uzun süredir dışarıdan
    kendi içerisine kimseyi kabul etmemişti. Uzun süre sonra kabul edilen
    tek kişi de bize DoW II'de destek veren savaşçılardan biri olan
    Thaddeus olacak. Primarch'ı belli olmayan bu ordu, Bilinmezlikler
    Ordusu olarak da adlandırılmakta. Zaten bu bilinmezliklerden biri de
    kendi teknolojilerini son ana kadar saklamalarıdır. İşinden çıkılmaz
    bir durum olmadıkça gereken teknolojiyi kullanmamaktalar. Kendilerine
    ait gezegenleri olmadığı için gelişmiş savaş gemilerinde sürekli
    hareket halindeler. Dışarıdan alımları çok kısıtlı olduğundan genetik
    bozulma oranı diğer space marinelere göre çok az olarak kabul ediliyor.
    Bize eşlik edeceklerden biri olan Davian Thule, Necronları çok ağır bir
    yenilgiye uğratmış, necron kafatası ordu sembolüne eklenmiştir ve ordu
    sloganı "Ölümün üzerindeki zafer!" olmuştur.

    Oyun Hakkında

    Oyunu
    yükleyip açtığımda Games for Windows - LIVE girişi karşıma çıkıyor ve
    girişi yaptıktan sonra tek kişilik senaryoya başlıyorum. Tek kişilik
    senaryoda önüme bir yıldız sistemi arayüzü geliyor (ki bu sistem 4-5
    gezegeni kapsıyor). Gezegen üzerinde belirli bölgeler var ve amacımız
    genelde o bölgelerdeki düşmanla savaşmak ya da oraya yapılan
    saldırıları savuşturmaktan ibret ama ara sıra mor bölgelerde özel
    çatışmalara katılıyoruz ve o özel çatışmalarda genelde oyun üzerinde
    büyük etkisi olan olaylar gerçekleşiyor. Gerek ilk kez Tyranidler ile
    karşılaşmak olsun gerek Kan Kuzgunları'nın uzun süredir kayıp halde
    bulunan bir teknolojisi olsun senaryoya ve oynanışa büyük etkisi oluyor.

    Whaaagh!?
    Oyunun senaryosuna başlar başlamaz orkların saldırılarını savuşturma
    görevi bize veriliyor ki bu ilk görevlerde oyunun oynanışı ve yapısı
    hakkında birçok şey öğreniyorsunuz. Birimlerimizin her birinin farklı
    uzmanlık alanı olmasına karşın her biri en fazla 20 seviyesine
    gelebilmekte ve seviye atladıkça yeni özellik puanları kazanmakta. Bu
    özellikler; dayanıklılık, yakın dövüş, ateşli silahlar ve kapasite
    olarak ayrılabilir. Bunun yanında gezegenin üstündeki gemimizde bulunan
    depoda düşen eşyaları depolayabiliyoruz. Eşyalar, silahlar (yakın,
    ateşli), zırhlar, aksesuarlar ve komutan aksesuarları olarak dört türde
    toplanmakta. Eğer işinize yaramıyorsa onları parçalayıp birimlerinize
    ortak bir tecrübe puanı kazandırabilirsiniz. En başta birimlerden
    bahsetmek isterim;


    Warhammer 40,000: Dawn of War II I3

    Forge Commander:
    İlk olarak bölük halinde bulunmayan ve oyuncunun kullandığı isme sahip
    olan force commander biriminden bahsetmem gerekir. Bu birim komutan
    aksesuarı adı verilen özel parçaları zırhına ekleyebilmekte ve bu
    parçalar sayesinde çeşitli ek yetenekler kazanabilmekte. Bu
    yeteneklerden bahsetmek gerekirse öncelikle Battle Standard'ın
    kazandırdığı iyileştirme ve bir süre bölüklere moral verme özelliği
    örnek verilebilir. Halo ise Force Commander ve çevresindekileri bir
    süre dokunulmaz yapabilmekte. Bir de teleport ya da uçuş özelliği veren
    iyi parça daha var ama onları kullanmak istemedim açıkçası. Battle
    standard hali hazırda kurduğum stratejiyi uygulanması daha kolay hale
    getiriyor ama bu komutan aksesuarlarından aynı anda sadece bir tane
    kullanılmakta. Normal aksesuarlardan gelen ve sadece onun
    kullanabildiği takviye kapsülü çağırma ve yörünge bombardumanı
    yetenekleri köşeye sıkıştığınızda kullanabileceğiniz son derece yararlı
    yetenekler. Yakın dövüş yetenekleri daha ağır basan ve neredeyse her
    tür eşyayı giyebilen bu birim, en güçlü birim olarak da sayılabilinir.
    Yakından yaptığı saldırılar karşısındaki her türlü düşmanı paramparça
    etmek için bire bir, haliyle havada uçuşan düşman bedenleri görmek
    sizin için çok alışılmış bir şey haline gelecektir. Bir çatışmada ilk
    olarak bu birimi sürmekte fayda vardır.


    Tarkus: Düşman ateşine karşı son derece dayanıklı ve
    çatışmalarda büyük öneme sahip olan bir bölüğün lideri. Bu bölük,
    ateşli çatışma silahları kullanıp hareketli haldeyken bile
    savaşabilmekte. Düşmanın dikkatini çekip ateş altındaki başka bir
    birimi kurtarabilir. Bir çok savaşta bulunmuş bu birim, çevredekileri
    düşan ateşinden kurtarıp, çatışma sonuna kadar birimlerin ayakta
    kalmasını sağlar. Destek aksesuarlarını bu birime vermek daha
    güvenlidir.

    Cyrus: Space Marinelerin içinden seçilip özel
    görevleri yerine getiren be bütün uzaylılara karşı uzman olan bir birim
    olan Deathwatch'te çalışmış usta bir stratejist ve birmi. Çatışma
    birimi sayılmayıp, daha çok keşif, suikast, bombalama ve "diriltme"
    alanlarında kullanılır. Sniper ve flamethrower kullanılabilirler.
    Sniper silahını kullanmaları bir çok yerde çok faydalı olavaktır ayrıca
    ileride enerji kullanımları çok düşük olacağı ve yetenekleri açığa
    çıkmadan kullanabilecekleri için aktif birimlerde tutylmasında fayda
    vardır. Ayrıca kendilerine özel zırhlar da kullanabilmekteler.
    Düşmanların haberi olmadan onları bombalayıp diğer birimler gelmeden
    onların yükünü hafifletebilirler. Eğer diğer birimler yenik düşerlerse
    onları tekrar ayağa kaldırıp görevin kaybedilmesini önlerler.
    Çatışmalarda hemen delik deşik olduklarından çatışmadan uzakta
    tutulmaları gerekmektedir.

    Avitus: Yıkıcı birimin başı
    olup, Emperyal Korumalara karşı kin besler ve Kara Sefer sırasında
    Kronus'ta bulunmuştur. Gemi içerisinde birimlerin birbirleriyle
    konuşmaları sırasında sert zaman zaman da aksi dayranışlarıyla öne
    çıkar. Ağır yıkım güçü olan bu bölük daha çok ağır silahlar taşıyıp,
    silahını yere kurarak düşmana çok yüksek hasar verebilmektedir. Aktif
    birimlerde bulunması gereken ve çatışma sırasında force commander ya da
    tarkusun arkasında bulunması daha yararlıdır çünkü onlara göre daha
    zayıflardır. Aktif birimler arasında bulunması gereken önemli
    birimlerden biridir ayrıca ağır silahları sayesinde düşmanın hareket
    kabiliyetini düşürerek atteş altında kalmalarını sağlar.

    Thaeddus:
    Blood Raven'ların en yeni üyesi olan bu genç marine, belki de zekasıyla
    diğerlerine göre daha çok öne çıkmaktadır. Uzmanlık alanı hoplayıp
    zıplayıp düşmanın üzerine konmaktır. Tabi çok dayanıksız bir birime
    sahip olduğundan saldırıdan sonra hemen geri çekilmeli ya da Tarkus
    tarafından ona saldıran düşmanların dikkati dağıtılmalıdır. Yanında sis
    bombası taşıması kaçışı için iyi olacaktır ayrıca yakın saldırılar
    yaptığından daha dikkatli yönlendirilmesi gerekmektedir. Terminator
    zırhı ve ağır yakın dövüş silahlarını aldıktan sonra durdurulamaz bir
    birime dönüşeceğinden tavsiye ederim.

    Davian Thule: Dark
    Crusade sırasında Force Commander olarak görev yapmıştır ve oyunda
    bizim tarafımızda daha sonraları bir dreadnought olarak rol
    oynayacaktır. Dreadnought olduğundan saldırıları fazlasıyla can
    yakıcıdır ama canı düştüğünde robotik bir zırh içinde bulunduğundan
    iyileştirme güçleri onun için etkisiz olacaktır. O nedenle başka bir
    birimin yanında tamir malzemesi bulundurması gerekmektedir. Yakın dövüş
    modunda tutulursa düşmanı ikiye ayırıp havaya fırlatıp sayı yapabilir.
    En ağır hasarı veren birimdir.


    Warhammer 40,000: Dawn of War II I4

    Orklarla
    karşılaştıktan bir süre sonra anlıyoruz ki orkları kışkırtıp büyük bir
    sorun haline getiren asıl düşman Eldarlar da başımıza bela olacak... Bu
    kışkırtmaların ve sorunların üstesinden gelmeye çalışırken bir de
    onların üzerine Tyranidler denilen ve gezegenleri yok ederek hayatta
    kalan böceğimsi koloni başımıza bela oluyor. Gayet kalabalık ve
    insanüstü güçlere sahip olan bu kolonilerin liderleri, diğer liderlere
    oranla öldürülmesi daha zor bir şekilde karşımıza çıkıyorlar. Dawn of
    War'da asıl rolü oynayan Gabriel Angelos gelene kadar sistemin
    tyranidler karşısında yok olmasını önlememiz isteniyor. Captain Angelos
    hakkında bilgi vermek gerekirse daha ergenlik çağına yeni bastığında
    space marinelerde liderlik rolü oynayan chaplain rütbesine yükseliyor
    ve sonraları Kan Kuzgunlarının 3.Birliğinin yönetimini alıyor. Kaos
    tanrısı Khorne'un korkunç planlarını engelleyip onun tarafından
    kandırılmış olan kardeşi olarak kabul ettiği Librarian Isador'ü
    öldürmek zorunda kalıyor ve onun ardından yine kaos güçleri ve orklara
    karşı savaşırken necronların uyanması üzerine eldarlar ile birlikte
    onları engelliyor ve şu an birçok sistemi tehditlerden koruyor. Ona
    bağlı olan saldırı gücü bizim birimlerimizden kat kat yüksek olsa da
    bizim birkaç marine ile sistemi bu tahditler karşısında ayakta tutmamız
    ve artık bulunmayan bir teknoloji olan ve yok edilmesi durumunda bir
    daha yenisi yapılamayacak olan Angel Forge'u korumamız gerekiyor.
    Thule'un da ölümcül yaralar alması üzerine bütün yük bizim sıratımıza
    biniyor.

      Forum Saati Paz Kas. 24, 2024 1:58 am