pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Sizleri Neler Bekliyor ?
-Foruma Üye Olarak Yeni Arkadaşlıklar Edineceksiniz.
-İnternette Zaman Geçirecek Bir Alanınız Olucak Ve Eğleneceksiniz.
-PvP Server Tutkunuysanız Pvp Serverlerde Yenilikleri Takip Ediceksiniz.
-Yeni Açılan Serverleri Anında Bulacaksınız .
-Gmlik Adaylığı Koyacaksınız.Serverinizi Tanıtacaksınız.
-Pvp Serverler Hakkında Herşey Bu Forumda Olucak.
-ÜYE OLURSANIZ FORUMDAKİ REKLAMLAR GÖZÜKMEZ
Bunlardan Yararlanmak İçin Sizden Tek İsteyimiz Üye Olmanız Yada Giriş Yapmanız.


Transformers: Revenge of the Fallen 30us3s8
Lütfen Foruma FİREFOX İle Giriniz !



Join the forum, it's quick and easy

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Sizleri Neler Bekliyor ?
-Foruma Üye Olarak Yeni Arkadaşlıklar Edineceksiniz.
-İnternette Zaman Geçirecek Bir Alanınız Olucak Ve Eğleneceksiniz.
-PvP Server Tutkunuysanız Pvp Serverlerde Yenilikleri Takip Ediceksiniz.
-Yeni Açılan Serverleri Anında Bulacaksınız .
-Gmlik Adaylığı Koyacaksınız.Serverinizi Tanıtacaksınız.
-Pvp Serverler Hakkında Herşey Bu Forumda Olucak.
-ÜYE OLURSANIZ FORUMDAKİ REKLAMLAR GÖZÜKMEZ
Bunlardan Yararlanmak İçin Sizden Tek İsteyimiz Üye Olmanız Yada Giriş Yapmanız.


Transformers: Revenge of the Fallen 30us3s8
Lütfen Foruma FİREFOX İle Giriniz !

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin pvp server

pvpserverler.forumclan.com  Üye sayımız +105.000 / Aramıza Hoşgeldiniz !

2 posters

    Transformers: Revenge of the Fallen

    MoRTaLC00L
    MoRTaLC00L
    Gold Master
    Gold Master


    <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 1438
    <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 16/07/09
    Mage
    Tasarımcı
    GS

    Transformers: Revenge of the Fallen Empty Transformers: Revenge of the Fallen

    Mesaj tarafından MoRTaLC00L Çarş. Tem. 29, 2009 10:10 am

    Transformers: Revenge of the Fallen I1 Çocukluğunu
    80'li ve 90'lı yıllarda yaşayanlar için Transformers ismi bir
    efsanedir. O zaman yayın politikası gereği çizgi filmler sabahın
    köründe yayınlanıyordu. Kalkıp o saate uykulu uykulu izlerdik bu çizgi
    filmi. Esasında Japonların ürettiği bir oyuncak olan Transformers
    Hasbro'nun ürüne ortak olmasıyla birlikte çizgi film haline de geldi.
    Hasbro, çizgi filmi ya da filmi olan ürünlerin olmayanlardan çok daha
    fazla sattığını bildiği için böyle satış kampanyası yapmıştı. Ancak
    Transformers'ı 80'lerin dev robotlarından ayıran en büyük özelliği ise,
    ileri bir teknoloji olmalarına rağmen bizim seviyemize inmeleriydi.
    Diğer dev robotlar her hareketleriyle çok ileri bir teknolojiyiz diye
    bağırırken, Transformers robotları, günümüze uyum sağlayıp araba, uçak
    gibi her gün gördüğümüz şeylere dönüşüyorlardı. Aynı şekilde
    oyuncakları da sektörü tamamıyla değiştirmişti. Reklam olarak yapılan
    bir çizgi filme göre Transformers gayet eğlenceli ve iyi bir konuya
    sahipti. Aksiyon sahneleriyse bir çizgi filme göre gayet iyiydi. Zaten
    bu yüzden Transformers, adı geçen 30 yıl içerisinde tam bir efsaneye
    dönüşüp, animelerden, mangalara, çizgi romanlara ve çeşit çeşit yeni
    seriye kadar uzandı. Daha sonra Stephen Spielberg Transformers'ın film
    haklarını satın aldı. Projenin başına Hollywoodun en klişe sever
    yönetmenlerinden birisi olan Michael Bay'in geçmesiyle birlikte birçok
    insan projeden umudunu kesmişti. Ancak 2007 yılında gösterime giren ilk
    film beklenin çok üstünde bir başarıya ulaştı. Artık Transformers
    karakterleri eskiden olduğu gibi, kare hatlara sahip değildi.
    Bilgisayar teknolojisini sonuna kadar kullanan yeni tasarımları,
    karmaşık parçalar ve oval hatlardan oluşuyordu. Hiç birisi
    çocukluğumuzda tanıdığımız karakterlere benzemiyordu ama yine de bu
    halleri de gayet tatmin ediciydi. Merakla beklenen ikinci film Revenge
    of the Fallen'da yakın zamanda gösterime girdi. Film eleştirmenler
    tarafından yerden yere vurulmasın rağmen gişede rekor elde eden
    filmlerden oldu. Revenge of the Fallen ne kadar başarılı bir film
    tartışılır. Bizi şu anda ilgilendiren oyun versiyonları. Geleneksel
    olarak 2007 yılında filmle birlikte bir Transformers oyunu da piyasaya
    sürülmüştü. İlk oyunun en büyük eksiği bir türlü doğru düzgün
    ayarlanamayan kontrolleriydi. Ayrıca grafikleri de çağın ötesindeydi.
    Her ne kadar oyuncular ve eleştirmenler tarafından yerden yere vurulmuş
    olsa da Transformers the movie game eğlenceli bir oyundu. Şimdi sıra
    ikinci oyunda


    Transformers: Revenge of the Fallen I2

    Transformers
    Revenge of the Fallen oyunu, çok etkileyici bir ana menü ve giriş
    videosuyla başlıyor. Bunları görünce ister istemez seviniyoruz. İlk
    tepki güzel bir oyun bu oluyor. Ancak oyunu oynadıkça bu düşünce yavaş
    yavaş değişmeye başlıyor. Genelde film oyunlarında iki oynanış türü çok
    kullanılır. Birincisi özgürce şehir içinde dolaştığın dev harita
    sistemidir. Diğeri ise en ünlüsü Lord of the Rings: Return of the King
    oyunundaki, gibi başta filmden bir karakteri seçip, bölüm boyunca önüne
    geleni öldürdüğün oynanış türüdür. İlk Transformers oyunu, dev harita
    sistemine sahipti ve bu oyunun en büyük artısıydı. Hatta o kadar büyük
    bir artıydı ki, oyunun hatalarını görmezden görmek mümkündü. Ancak
    Revenge of the Fallen'da bu zorlu dev harita sistemiyle uğraşmak
    istemeyen yapımcılar, oynanış türünü değiştirmişler. Artık oyun ikinci
    yaygın oynanış türünde oynanıyor

    Hoşçakal serbestlik merhaba rutinler

    Revenge
    of the Fallen da Autobot ve Decepticon'lar için iki ayrı senaryo
    bulunuyor. Aslında bu daha çok aynı senaryonun iki bakış açısında
    oynanılan hali olmuş. Autbot'larda, Optimus Prime, Bumblebee, Ironhide,
    Rachet ve Breakway adlı karakterler seçilebiliyor. Decepticonlarda ise
    Starscream, Grindor, Long Haul, Sideways ve tabii ki Megatron var. İki
    taraf için de görevleri hologramdan oluşan dev bir dünya haritasından
    alıyoruz. Autobot'ların Nest adında insanlarla kurdukları özel bir
    askeri birliği var. Onların bölümlerini Nest'in bulunduğu askeri üstten
    seçiyoruz. Decepticon'lar ise Nemesis adlı uzay gemisinden seçiliyor.
    Bu iki ekranda oldukça detaylı ve karakterlerin kişiliğini yansıtıyor.
    Nemesis dağınık ve ürkütücü ortamıyla tam Decepticon'ları en iyi
    özetleyen mekan olmuş. Autobot'lar ve Nest'in görevleri ilk başta
    dünyada kalan Decepticon'ları tespit edip onları yok etmek.
    Decepticon'lar ise hem Megatron'un cesedini bulmaya çalışıp hem de
    Autobotlara zarar vermeye uğraşıyorlar. Dünya haritasında seçtiğimiz
    bölümler, bölgelere göre değişiyor. Genelde filme göre giden bu
    bölümlerden her bölgede üç tane var. Shangay'da, Amerika da ve Mısır'da
    oynadığımız bölümler var. Bu süslü makyajları görünce, insan oyunun iyi
    olduğunu düşünüyor. Ama Revenge of the Fallen'da biraz zaman geçirince,
    oyunun ne çok iyi ne de çok kötü olduğunu anlıyoruz. Aksiyon olarak çok
    tatmin edici bir oyun ancak yapımcılar nedense her şeyin kolayına
    kaçmış. En komik olanı ise, Autobot ve Decepticon'lar aynı haritalarda
    oynuyor. Haritalar aynı, sadece görevler değişik. Oyunda toplam 11-12
    harita var. Bunların her birisi, ikişer kez oynanabiliyor. Yapımcılar
    daha fazla harita eklemek yerine böyle bir yönteme gitmişler. Bu, oyunu
    biraz daha uzun hale getiriyor. İlk önce senaryoyu oynuyoruz, daha
    sonra aynı bölümün sadece aksiyon yüklü ikinci senaryosuna
    girebiliyoruz. Her bölüm bittiğinde oyun bize başarı puanları veriyor.
    Yeni bölgeler açmak için belirli bir başarı puanına ihtiyacımız var. O
    yüzden birçok bölümü iki ve hatta üç kere oynamak gerekiyor

    More than meets the eyes

    Her
    iki ırka da iyi hazırlanmış bir eğitim bölümüyle başlıyoruz. Bu bölüm
    hiç de baştan savma değil, her anlamda yapılması gereken şeyleri
    öğretiyor. Oyundaki kara ve hava olmak üzere iki tane bulunan araç
    robot türünün hareketlerini bu bölümde öğrenebiliyoruz. Transformers
    2'nin bölüm yapısı en hızlı bitiren kazanır mantığına sahip. Bu ilk
    oyunun serbestlik özelliğini sevdiğim için hiç hoşuma gitmedi. Eminim
    birçok oyuncu da bundan rahatsızlık duyacak. Her bölümü bronz, gümüş,
    altın ve platinyum madalyayla bitirebiliyoruz. Bunları kazanmak ne
    kadar hızlı olduğumuza bağlı. Kısacası, karşımızda dev bir harita var,
    ancak bunu aceleyle bölümün tadını çıkartmadan bitirmek gerekli. Bu
    madalyalar, bölüm sonunda verilen başarı puanlarını artırıyor. Hızlı
    oyun ve az zevk eşittir başka bölüme geçmek için daha çok puan. Ne
    kadar da güzel bir denklem değil mi?

    Rampada geçme beni dönüşüp ezerim seni

    Transformers'ların
    en çok merak edilen yanı dönüşme sistemleri. İlk oyunda istersek robot
    istersek de araç olarak etrafta dolaşabiliyorduk. Tek tuş ile güzel bir
    animasyon sayesinde dönüşebiliyorduk. Eminim bu oyundaki dönüşme
    sistemi de güzeldir. Eminim diyorum çünkü bunu görmek mümkün değil. Tam
    anlamıyla TPS haline gelen kamera açısı sayesinde dönüşme sahnelerinde,
    karakterin ön tarafını görmek mümkün değil. Üstelik artık, dönüşmek
    için sürekli bir tuşa basmak zorundayız. Kısacası bu oyun karakterlerin
    robot hallerini baz almış. İlk oyundaki kontrol sorunlarını aşmak için
    böyle yaptıkları ortada. Ancak kendi sorunlarını da yaratmışlar.
    Sıradan bir oyuncu için, dönüşmek için sürekli bir tuşa basma yöntemine
    alışması zor. Hem robotlarla dövüşüp, hem de bir tuşa basılı tutmak
    akıl karıştırıcı olacaktır. Alışıldığı zaman çok eğlenceli bir hal
    alıyor ama yine de bu yöntem bir sonraki oyunda kesinlikle
    değiştirilmeli. Dövüşme ve dövüş sistemi Transformers adına uygun
    şekilde olmuş. Yapımcılar aslında bu tek tuşlu dönüş sistemini,
    dövüşlere katkısı olsun diye yapmışlar. Tıpkı filmdeki gibi, dönüş
    birini parçala sonra araç olup yoluna devam et. Ya da binadan zıpla,
    dönüş araç ol tekrar robot olup karşı binaya in. Oyunda filmi aratmayan
    bu aksiyon hareketlerini yapabiliyoruz. Ama bu kamera açılarının
    kısıtlı olması nedeniyle, sürekli robotun ensesini izlediğimiz için o
    kadar da etkileyici gelmiyor. Robotlarımızın iki tane dövüşme modu var.
    Birincisi yakın dövüş ki bunun için çok uğraşılmış belli. Diğeri ise,
    uzaktan silahlarla ateş etme. Yakın dövüş oyunda büyük bir önem
    kazanmış. Özellikle favori karakterlerim Optimus ve Megatron ile yakın
    dövüşe girmek çok zevkli. Optimus iki kılıcı sayesinde, tüm düşmanları
    kolayca haklayabiliyor. İlk oyunda gayet saçma şekilde, yakın dövüşleri
    tekme tokat mantığıyla yapıyorduk. Bu oyunda ise yakın dövüşte, her
    robotun kendine has kılıç, balta gibi silahı çıkıyor. Bu şekilde
    düşmana saldırabiliyoruz. Yakın dövüş gerçekten çok etkili. Ancak arada
    lazerlerle desteklemeden düşmanları yenmek bayağı zor oluyor.
    Yapımcılar bu şekilde uzak ve yakın dövüşü bir birlerini tamamlayan
    hale getirmişler. Ayrıca, yakın dövüş tuşuna basılı tutunca,
    karakterler etkileyici bir animasyon eşliğinde düşmanlarını tek vuruşta
    parçalayabiliyorlar. Uzak dövüş için her robotun iki tane silahı var.
    Ironhide ve Long Haul gibi uzak silahları çok ölümcül Transformers
    karakterleriyle bu sistemin ne kadar eğlenceli olduğunu çok daha iyi
    anlıyoruz. Bazı karakterlerde sniper da bulunuyor. Her karakterin bir
    de özel gücü var. Optimus Prime kendine güç kalkanı oluştururken,
    Rachet olması gerektiği gibi kendini ve etrafındaki takım arkadaşlarını
    iyileştiriyor. Megatron ise kolunu bir süper lazere dönüştürüp, tek
    vuruşta 4-5 düşmanı öldürebiliyor

    Düşmanları eski oyunda olduğu
    gibi öylesine vurmuyoruz. Hepsini farklı şekilde vurma şansımız var.
    Mesela kafasından Headshot ile tek vuruşta öldürebiliyoruz. Aynı
    şekilde havadayken de onları vurabiliyoruz. Bunların her birisi oyunun
    içinde gizli ayrı bir bonus özelliği açıyor. Dövüş ve dönüşme sistemi
    çok iyi şekilde koordine edilmiş. Tabii ki tuşlara alışabilirsiniz.
    Özellikle PC'de oynayacaklara bir Joypad ya da Xbox kontrol kolu
    kullanmalarını tavsiye ederim böylece daha rahat ederler. Bu dövüş ve
    dönüşme sistemi birçok kombo yapmanızı sağlıyor. Mesela araç
    formundayken, hızla düşmanın üzerine giderken birden robota dönüşüp, o
    hızla düşmana yakın dövüş silahını geçiriyor. Gayet etkileyici bir
    animasyonla düşmanları bu şekilde parçalayabiliyoruz. Her bölümde,
    yapılması gereken ve fazladan puan (energon) veren ikinci görevler
    bulunuyor. Bunlar ırkların karakterine göre tasarlanmış. Autobotlar'da
    bu görevler, şu kadar düşmanı şu şekilde öldür tarzıyken,
    Decepticonlarda şu kadar araç yok et, etrafa bu kadar zarar ver
    şeklinde olmuş. Bu ufak detay sayesinde, oyunu oynarken, seçtiğimiz
    taraftaymış gibi hissediyoruz Her bölümde, ekranın sağ alt tarafında
    bize yapmamız gerekenleri söyleyen birisi çıkıyor. Hologram şeklinde
    olan bu karakter bize bilgi verirken, bir taraftan motive etmeye
    çalışıyor. Buradaki konuşmalar her karakterin kendisine göre
    tasarlandığı için, çok başarılı olmuş. Soundwave'i bir tek burada
    görüyoruz. Bence oyunun eksik yanlarından birisi, filmde sadece Uydu
    olarak gözüken Soundwave'i oyunda kontrol edebilirdik. Filmde, konuk
    oyunculardan bile daha az gözüken Sideways'i oyunda kontrol
    edebiliyoruz. Bu oyunun büyük bir artısı, aynı şekilde Soundwave'i de
    oyuna ekleyebilirlerdi. Autobot'larda ise daha fazla karakter
    olabilirdi. Bu filmle bir sürü yeni Autobot karakteri gördük ancak
    oyunda bunlar yer almıyor. Her bölüm bittiğinde, kazandığımız
    energonlarla karakterlerimizi upgrade edebiliyoruz

    Oyunun
    eksikliklerinden bahsetmek gerekirse, oyunda özgürlük yok. Rutin şeyler
    yapmak zorundayız, eğlenceli olsa da ilk oyun gibi özgürlük dolu bir
    seçenek varken bu insanın gözüne batıyor. Benim en çok sinir olduğum
    şey ise, Revenge of the Fallen'daki görünmez duvarlar ve mantıksız
    hasar sistemi. Sanki haritalar görünmez duvarlarla modellenmiş. Dövüş
    sırasında ya da araç kullanırken bir yerlere sıkışıp kalabiliyoruz. En
    komiği ise, ilgisiz şeyler hasar alıp parçalanırken, esas yok olması
    gereken, tanker duvar ve ağaç gibi nesneler parçalanmıyorlar. Düşünün
    koskoca Megatron, dev tanka dönüşüyor her şeyi yıkıp geçmesi lazım
    ancak oyunun komik hasar sistemi yüzünden, bisiklet gibi oraya buraya
    takılıp kalıyor. Bu durumda, hızlı olma sistemi ne işe yarıyor? Tabii
    ki hiçbir şeye oraya buraya takılıp kaçmaya çalışırken, zaman akıp
    gidiyor.


    Transformers: Revenge of the Fallen I3
    Matrix
    Matrix
    Bronze Master
    Bronze Master


    <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 331
    <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 14/07/09
    Warıor
    Eski Oyuncu
    BJK

    Transformers: Revenge of the Fallen Empty Geri: Transformers: Revenge of the Fallen

    Mesaj tarafından Matrix Çarş. Tem. 29, 2009 10:17 am

    tam benlık oyun 1 ı oynadım the game sımdı sıra yenılenlerın ıntıkamında

      Forum Saati Perş. Mayıs 09, 2024 5:24 pm