SONUN BAŞLANGICI
Bir kez daha bir film oyunuyla karşı karşıyayız. Oyun filmdeki olaylardan 2 yıl öncesini konu alıyor. Sanırsam 2 yıl önce fazla bir olay olmamış ki oyunun süresi yalnızca 4-5 saat arasında değişiyor. Oyunda hiçbir derinlik yok klasik bir TPS oyunu. Önünüze çıkan robotları imha ederek amacınıza ilerleyin. Oyun biraz bulmacalarla süslense belki de rutinliğinden kurtulurdu. Oyunun grafiği bir tarafa bırakırsak, oyundaki çevre tasarımları gerçekten çok iyi. Savaş alanına dönmüş sokaklar, harabe binalar, hurdaya çıkmış paslanmış arabalar, size müthiş bir atmosfer sağlıyor. Ayrıca oyunda siper alma sistemi de mevcut ve çevre tasarımının da bu sisteme göre şekillendirildiğini görüyoruz. Yalnız siper alma sisteminde bir takım sorunlarla karşılaşabiliyoruz. Bazen karakterimiz hedef almakta sıkıntı yaşıyor, ya da hedef alıp ateş ettiğinizde düşman yerine önündeki duvara ateş ediyor, yani tam olarak siper arkasından ayrılmıyor. Bu sorunların harici sistem oldukça başarılı bir şekilde kullanılmış.
Oyunda, her ne kadar Bale olmasa da, karakter şekillendirmeleri oldukça iyi, ancak çevreye aynı özeni gösterdiklerini söyleyemem. Güzel, savaş alanına dönmüş bir çevre, fakat çok özensiz kaplamalar, ayrıca oyunda cisimlerle etkileşimde neredeyse hiç yok. Hiçbir şeyi itemiyorsunuz, çarpsanız yerinden oynamıyor, tek muhatabınız oyun boyunca robotlar. Oyunda ki patlama ve ateş efektleri de oldukça sönük olmasına rağmen ışık efektleri o kadar kötü sayılmaz, ancak daha iyi olabilirdi.
Bir kez daha bir film oyunuyla karşı karşıyayız. Oyun filmdeki olaylardan 2 yıl öncesini konu alıyor. Sanırsam 2 yıl önce fazla bir olay olmamış ki oyunun süresi yalnızca 4-5 saat arasında değişiyor. Oyunda hiçbir derinlik yok klasik bir TPS oyunu. Önünüze çıkan robotları imha ederek amacınıza ilerleyin. Oyun biraz bulmacalarla süslense belki de rutinliğinden kurtulurdu. Oyunun grafiği bir tarafa bırakırsak, oyundaki çevre tasarımları gerçekten çok iyi. Savaş alanına dönmüş sokaklar, harabe binalar, hurdaya çıkmış paslanmış arabalar, size müthiş bir atmosfer sağlıyor. Ayrıca oyunda siper alma sistemi de mevcut ve çevre tasarımının da bu sisteme göre şekillendirildiğini görüyoruz. Yalnız siper alma sisteminde bir takım sorunlarla karşılaşabiliyoruz. Bazen karakterimiz hedef almakta sıkıntı yaşıyor, ya da hedef alıp ateş ettiğinizde düşman yerine önündeki duvara ateş ediyor, yani tam olarak siper arkasından ayrılmıyor. Bu sorunların harici sistem oldukça başarılı bir şekilde kullanılmış.
Oyunda, her ne kadar Bale olmasa da, karakter şekillendirmeleri oldukça iyi, ancak çevreye aynı özeni gösterdiklerini söyleyemem. Güzel, savaş alanına dönmüş bir çevre, fakat çok özensiz kaplamalar, ayrıca oyunda cisimlerle etkileşimde neredeyse hiç yok. Hiçbir şeyi itemiyorsunuz, çarpsanız yerinden oynamıyor, tek muhatabınız oyun boyunca robotlar. Oyunda ki patlama ve ateş efektleri de oldukça sönük olmasına rağmen ışık efektleri o kadar kötü sayılmaz, ancak daha iyi olabilirdi.