pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Sizleri Neler Bekliyor ?
-Foruma Üye Olarak Yeni Arkadaşlıklar Edineceksiniz.
-İnternette Zaman Geçirecek Bir Alanınız Olucak Ve Eğleneceksiniz.
-PvP Server Tutkunuysanız Pvp Serverlerde Yenilikleri Takip Ediceksiniz.
-Yeni Açılan Serverleri Anında Bulacaksınız .
-Gmlik Adaylığı Koyacaksınız.Serverinizi Tanıtacaksınız.
-Pvp Serverler Hakkında Herşey Bu Forumda Olucak.
-ÜYE OLURSANIZ FORUMDAKİ REKLAMLAR GÖZÜKMEZ
Bunlardan Yararlanmak İçin Sizden Tek İsteyimiz Üye Olmanız Yada Giriş Yapmanız.


Dead Space 30us3s8
Lütfen Foruma FİREFOX İle Giriniz !



Join the forum, it's quick and easy

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Sizleri Neler Bekliyor ?
-Foruma Üye Olarak Yeni Arkadaşlıklar Edineceksiniz.
-İnternette Zaman Geçirecek Bir Alanınız Olucak Ve Eğleneceksiniz.
-PvP Server Tutkunuysanız Pvp Serverlerde Yenilikleri Takip Ediceksiniz.
-Yeni Açılan Serverleri Anında Bulacaksınız .
-Gmlik Adaylığı Koyacaksınız.Serverinizi Tanıtacaksınız.
-Pvp Serverler Hakkında Herşey Bu Forumda Olucak.
-ÜYE OLURSANIZ FORUMDAKİ REKLAMLAR GÖZÜKMEZ
Bunlardan Yararlanmak İçin Sizden Tek İsteyimiz Üye Olmanız Yada Giriş Yapmanız.


Dead Space 30us3s8
Lütfen Foruma FİREFOX İle Giriniz !

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin pvp server

pvpserverler.forumclan.com  Üye sayımız +105.000 / Aramıza Hoşgeldiniz !

    Dead Space

    spyvirüsü
    spyvirüsü
    Bronze Master
    Bronze Master


    <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 285
    <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 29/06/09
    Warıor
    Oyun Kurucu
    TS

    Dead Space Empty Dead Space

    Mesaj tarafından spyvirüsü Salı Tem. 21, 2009 4:24 pm

    Korkunun Sınırlarını Zorlamaya Hazır Mısınız?



    Dead Space 1_12



    Dead Space
    bilindiği üzere EA'in yeni bilim kurgu-korku oyunu. Uzun zamandır
    oyundan hiç bir haber alamadığımız gibi, hiç bir yerde yeni ekran
    görüntülerine bile ulaşamadığımız yapım hakkında endişelenmeye
    başlamıştık. Fakat EA, her dönem yaptığı bahar etkinliklerinde Dead
    Space'in bir çok detayını açıklığa kavuşturdu ve bize de bunları size
    aktarmak düştü. Bakalım oyun gerçekten bizleri etkileyebilecek mi?

    Uzayda Dehşet


    Oyunun
    pre-alpha demosu yayınlandığında gördüğümüz ilk nokta ana karakterimiz
    oldu. İsmi Isaac Clarke ve Ishimura adlı bir uzay gemisinin
    koridorlarında terkedilmiş halde. Ishimura nedir diyecek olursanız da,
    oyunun genel konusunu oluşturan ve uzaylılar tarafından işgal edilmiş
    bir kazı - araştırma uzay gemisi diyebilirim. Isaac ve ekibi bu gemiye
    olanları araştırmak üzere gönderilmişler. Fakat dediğim gibi oyuna
    başladığımızda yalnız başımıza olacağız. Neler olduğunu bulmak da bize
    düşüyor. Tabi kalbiniz buna izin verirse. Ne de olsa oyunumuz bir korku
    oyunu ve EA bizleri korkutmak adına birçok şeyi deneyecek gibi
    görünüyor. Zaten oyun başladığında ne yazık ki yalnızca 90 saniye
    yetecek kadar oksijene sahipsiniz ve acilen yapacak bir şeyler bulmanız
    gerekiyor. Yani oyunun demosu da gayet hızlı başlıyor. Aslında
    içerisinde bulunduğunuz gemi size oksijen sağlayabiliyor, fakat geminin
    kaza geçirdiğini ve ikiye bölündüğünü gördüğünüzde neden havaya
    ihtiyacınız olduğunu anlıyorsunuz. Dead Space’in genel işleyişinde de
    oksijen ihtiyacınızı karşılamak adına çevreye dağılmış durumda olan
    hava kutularını bulmanız gerekecek. Ayrıca kendinizi gemiye bağlı
    buluyorsunuz. Isaac neredeyse oyun boyunca hep geminin tabanına bağlı
    durumda. Bu bağlılık oyunun birçok bölümünde ihtiyacınız olan eşyaları
    almanıza ya da bir platformdan diğer platforma geçmek ve bulmacaları
    çözmek gibi işleri de göreceğinden sıkça kullanılacak gibi duruyor.


    Dead Space 1_10


    Yer çekimi
    uzay boşluğunda hiç bulunmadığından, tabana bağlı olarak bir çok
    yerçekimsiz ortam hareketine başvurabiliyoruz. Büyük boşluklardan
    karşıya atlamak gibi eylemler için bolca haşır neşir olacağız yani.
    Konunun daha ilginç bir tarafına değinecek olursak eğer, bu tabana
    bağlı olma durumu da başlı başına bir bulmaca diyebilirim. Yerçekimini
    yeniden kazanabilmek adına etraftan bataryalar toplamak ve bunları eski
    yerlerine yerleştirmek zorundayız. Zaten gemiye bağlı olduğunuz süre
    boyunca, oradan oraya muhteşem atlayışlar gerçekleştirmemiz de biraz
    zor görünüyor. Biraz şans, biraz da iyi hedefleme ile büyük sıçrayışlar
    yapmak mümkün olabiliyor. Bunların haricinde Isaac, giydiği elbisenin
    kendisine verdiği bir özel yeteneğe de sahip. Bu yeteneğin adı Kinesis
    ve tahmin edebildiğiniz gibi uzaktaki objeleri almaya yarıyor. Ayrıca
    bu yeteneğin bir de saldırı amaçlı kullanım yönü var ki, aldığınız
    eşyaları düşmanlarınızın kafasına kafasına vurabilmenize izin veriyor.
    Kulağa eğlenceli geliyor değil mi?

    Karanlığın Sessizliği

    Dead
    Space'in uzayda geçtiğini artık anlamışsınızdır. Uzay gemisini
    uzaylıların işgal ettiğini de söylemiştik. Yani basit bir mantıkla
    oyunda düşmanlarımızın uzaylılar olduğu fikrine kapılabiliyoruz ve
    yanıldığımızı anlıyoruz. Çünkü bir diğer düşmanımız hastalık bulaşmış
    insanlar olacak ki, kendileri belki de en rahatsız edici görünüşe sahip
    düşmanlarımız olacak diyebilirim. Ayrıca uzaylılara yalnızca uzaylılar
    gözüyle bakmak bizi oldukça yanıltacaktır. Yapay zekaları şöyle iyi
    böyle iyi demektense, nasıl işlediğini anlatırsam sanırım daha
    açıklayıcı olacaktır.




    Düşmanlarımız
    kesinlikle onlara ne yönden ve nasıl saldırdığınızı anlayabiliyor, ona
    göre taktikler geliştiriyorlar. Yani bir yaratığı kafasından
    vurduğunuzda bu kez kopan kafasının yerinden dışarıya küçük yaratıklar
    salgılayacak ve kafasız şekilde üzerinize gelmeye devam edecek. Bu
    sırada da küçük yaratıklar etrafınızı saracaklar ve neyle
    uğraşacağınızı şaşıracaksınız. Eğer siz onu ayağından vurmaya
    kalkarsanız, bacakları kopan yaratığımız yerde sürünerek üzerinize
    gelecek. Eğer oyunda bir süre boyunca aynı yaratıkları aynı şekilde
    öldürmeye devam ederseniz, size karşı olan tutumlarını değiştirecekler.
    Fakat her yaratığın bir zayıf noktası olacak ve eğer hayatta kalmak
    amacı güdüyorsanız, bunları en kısa zamanda öğrenmeniz şart olacak.

    Her
    oyunda olduğu gibi Isaac'ın da kendisine oyun boyunca yardımcı olacak
    bir kaç temel eşyası bulunuyor. Örneğin bir kazı aletimiz var ve
    kendisi yay ve ok mantığı ile çalıştığından en temel silahımız olmaya
    aday görünüyor. Bu silahla dikey ya da yatay şekilde saldırabilecek, bu
    sayede de her yaratığın başka bir noktasına ateş edebilme yeteneğine
    sahip olacaksınız. Ayrıca aynı Kinesis modülü gibi bir modül daha bulma
    şansınız var ve bu modülde (Statis modülü) zamanı yavaşlatarak
    etrafınızdaki her yaratığın hareketlerini minimum hıza düşürecek. Bu
    sayede sıkıştığınız ya da tuzağa düştüğünüz anlarda kaçabilme şansınız
    olacak. Oyun zaten sürekli olarak duvarların arkasında neler olduğunu
    merak etmeniz, gemiyi araştırmanız ve işlerin kötüden nasıl bir hızla
    olabilecek en kötüye dönüştüğünü gözlerinizle görmeniz ile geçecek. Bu
    eşyalara bir de bağlı olduğumuz kilidi eklersek temel eşyalar konusunu
    da kapatabiliriz.


    Ufuk Faciası


    Dead Space 1_11


    Oyun
    yapımcıları korku düzeyini artırabilmek adına, gözleri rahatsız
    edebilecek her şeyi ekrandan kaldırmışlar. Yani ne bir sağlık
    göstergesi ne mermi sayınız oyunda gözükmeyecek. Eğer bir eşyayı almaya
    kalkarsanız, holografik bir görüntü oluşacak ve ardından kaybolacak. Bu
    sistem bana oldukça mantıklı geliyor, çünkü karanlık bir odaya
    girdiğinizde eşyaları bulmanız çok daha basit ve oyunun hızı da hiç
    kesilmiyor. Bir eşyanın yanına geldiğinizde holografik görüntü size
    eşya ile ilgili bilgileri sayarken siz tek tuş ile alabilir ve oyuna
    hızla devam edebilirsiniz. Oyunda sağlık barınızın azaldığını
    omurganızdan, Stasis ya da hava ihtiyacınızı da omuzlarınızdan
    anlayabileceksiniz.

    Oyunda ölmek pek de zor değil, fakat eğer
    basit bir ölüm animasyonu bekliyorsanız yine şaşıracağınızı
    söyleyebilirim. Karşınızdaki yaratıkların sizin nerenize saldırdığına
    bağlı olarak, bacağınız kopacak, kafanız ortadan ikiye ayrılacak,
    beliniz kırılacak. Hatta ve hatta sizi komple tek lokmada yutabilecek
    düşmanlara da sahibiz. Tabi bu animasyonlar sadece Isaac için geçerli
    değil, düşmanlarımızı da daha önce belirttiğim gibi farklı noktalardan
    vurduğunuzda alacakları hasar ve ölüm animasyonları sürekli değişecek.
    Yani EA oyunun şiddet ve vahşet içeren sahnelerini oldukça abartmış,
    ama umuyoruz ki başları bu konudan dolayı ağrımaz. Kopan kollar
    bacaklar görmek belki bizler üzerinde büyük etkiler bırakmıyor olsa da,
    yaş olarak ufak insanlar için biraz daha sakıncalı gibi geliyor.

    Dead Space 1_5


    Dead Space,
    uzun süren sessizliğin ardından benim üzerimde iyi bir izlenim bıraktı
    diyebilirim. Zaten oyun piyasasının bu tür oyunlara ihtiyacı olduğunu
    da biliyoruz. Her ne kadar EA yapımcı olduğundan biraz da olsa temkinli
    yaklaşıyor olsak da, dar ve karanlık koridorlardan gelen sürünme
    sesleri, neredeyse hiç durmayacak gibi görünen hareketliliği ve demoda
    gördüğümüz kadarıyla başarılı atmosferi ile doğru yolda olduğunu
    söylememiz zor değil. Umuyoruz ki EA bizi şaşırtır ve yıllardır
    yapamadığını yaparak bizlere bir klasik sunmayı başarır.

      Forum Saati Perş. Mayıs 09, 2024 11:00 pm