Önce BUgları Giderelim
1.evt ve 2.evt de bu aşağıdaki Değişiklikleri yapacağız.
E EXP_CHANGE 3000 leri buluyoruz ve
E EXP_CHANGE 0 Sıfır yapıyoruz.
Daha sonra
E CHANGE_LOYALTY 100
Bunları Buluyoruz ve E CHANGE_LOYALTY 0 Yapıyoruz
E CHANGE_LOYALTY 200
Şimdi Npcden np alımını yasakladık Bu şekilde 1 taşla 2 kuş vurduk SoacSken adlı koxpla seri np hack ve exp bugu yapılıyor bunu fixledik tmaamen.Pointer değişse dahi yapamaz ama userlar nasıl np alacak.
UPDATE_USER_DATA Ve Load_User_DAta açıyoruz ve end in hemen üstüne bunu yapıştırıyoruz
Update userdata Set Loyalty = '100' Where Loyalty = '0'
Load_User_Data yı açıyoruz ve
CREATE PROCEDURE LOAD_USER_DATA
@AccountID char(21),
@id char(21),
@nRet smallint OUTPUT
AS
ın hemen altına bunu ekliyoruz
UPDATE USERDATA SET Zone = 21 WHERE strUserId = @id
Önce Create_New_Charda Şunu buluyoruz
INSERT INTO USERDATA (strUserId, Nation, Race, Class, HairColor, Face, Strong, Sta, Dex, Intel, Cha, Zone, PX, PZ )
VALUES (@CharID, @Nation, @Race, @Class, @Hair, @Face, @Str, @Sta, @Dex, @Intel, @Cha, @Zone, @PosX, @PosZ )
altına 2 boşluk atıp bunu ypaıştırıyoruz
Kod:
update userdata set Class = 106 , strong = '75' , dex = '60' , intel = '50' , sta = '65' , [level] = '1' , hp='100' ,mp='100' ,exp = '1' where struserid = @CharID and @Class = 106
update userdata set Class = 108 , strong = '60' , dex = '80' , intel = '50' , sta = '60' , [level] = '1' , hp ='100' ,mp='100' ,exp = '1' where struserid = @CharID and @Class = 108
update userdata set Class = 110 , strong = '50' , sta = '60' , cha = '70' , dex = '60' , intel = '70' , [level] = '1' , hp='100' ,mp='100' ,exp = '1' where struserid = @CharID and @Class = 110
update userdata set Class = 112 , strong = '70' , sta = '60' , intel = '60' , dex = '50' , [level] = '1' where struserid = @CharID and @Class = 112
update userdata set Class = 206 , strong = '75' , dex = '60' , intel = '50' , sta = '65' , [level] = '1' , hp='100' ,mp='100' ,exp = '1' where struserid = @CharID and @Class = 206
update userdata set Class = 208 , strong = '60' , dex = '80' , intel = '50' , sta = '60' , [level] = '1' , hp='100' ,mp='100' ,exp = '1' where struserid = @CharID and @Class = 208
update userdata set Class = 210 , strong = '50' , sta = '60' , cha = '70' , dex = '60' , intel = '70' , [level] = '1' , hp='100' ,mp='100' ,exp = '1' where struserid = @CharID and @Class = 210
update userdata set Class = 212 , strong = '70' , sta = '60' , intel = '60' , dex = '50' , [level] = '1' , hp='100' ,mp='100' ,exp = '100' where struserid = @CharID and @Class = 212
Usko Guard Tower Damage(Yüksek Damage değil Seri damage)
Uskodaki gibi düşük ama seir damage atar.
update k_npc set sattackdelay = '500' where ssid = '5400'
update k_npc set sattackdelay = '500' where ssid = '5300'
Şimdi damage ayarlıyalım
UPDATE MAGIC_TYPE3
SET FirstDamage = - Buraya 5000Falan yazarsak 80* serverlarda ortalamadır. ama siz deneyin damage bulursunuz ortlama
WHERE (iNum = 300139)
Asas 20 masteri Defans Değil atak kırsınz
Kod:
where MagicNum LIKE '%08820'
-- Yeni Skillimizi Magic Tablosuna Ekleyelim
insert into MAGIC values (208820 , 'Weapon Cancellation ' , 'Weapon Cancellation ' , '[Active]Reduces to zero the weapons damage ' , 0 , 0 , 0 , 1 , 801 , 7 , 20 , 2088 , 250 , 0 , 9 , 379060000 , 7 , 255 , 100 , 4 , 0 , 5 , 1 , 0)
insert into MAGIC values (108820 , 'Weapon Cancellation ' , 'Weapon Cancellation ' , '[Active]Reduces to zero the weapons damage ' , 0 , 0 , 0 , 1 , 801 , 7 , 20 , 1088 , 250 , 0 , 9 , 379060000 , 7 , 255 , 100 , 4 , 0 , 5 , 1 , 0)
-- Magic Type 4 Tablosundan Skillimizi Silelim.
delete from MAGIC_TYPE4
where iNum LIKE '%08820'
--Magic type 4 tablosuna çalışan skillimizi ekleyelim.
insert into MAGIC_TYPE4 values (108820 , 'Weapon Cancellation ' , '[Active]Reduces to zero the weapons damage ' , 4 , 0 , 5 , 100 , 100 , 0 , 100 , 0 , 100 , 0 , 100 , 0 , 100 , 100 , 100 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 100)
insert into MAGIC_TYPE4 values (208820 , 'Weapon Cancellation ' , '[Active]Reduces to zero the weapons damage ' , 4 , 0 , 5 , 100 , 100 , 0 , 100 , 0 , 100 , 0 , 100 , 0 , 100 , 100 , 100 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 100)
Npt Engellemek
1.evt ve 2.evt de bu aşağıdaki Değişiklikleri yapacağız.
E EXP_CHANGE 3000 leri buluyoruz ve
E EXP_CHANGE 0 Sıfır yapıyoruz.
Daha sonra
E CHANGE_LOYALTY 100
Bunları Buluyoruz ve E CHANGE_LOYALTY 0 Yapıyoruz
E CHANGE_LOYALTY 200
Şimdi Npcden np alımını yasakladık Bu şekilde 1 taşla 2 kuş vurduk SoacSken adlı koxpla seri np hack ve exp bugu yapılıyor bunu fixledik tmaamen.Pointer değişse dahi yapamaz ama userlar nasıl np alacak.
UPDATE_USER_DATA Ve Load_User_DAta açıyoruz ve end in hemen üstüne bunu yapıştırıyoruz
Update userdata Set Loyalty = '100' Where Loyalty = '0'
DC Olan veya Oyundan çıkanları maradona atalım
Load_User_Data yı açıyoruz ve
CREATE PROCEDURE LOAD_USER_DATA
@AccountID char(21),
@id char(21),
@nRet smallint OUTPUT
AS
ın hemen altına bunu ekliyoruz
UPDATE USERDATA SET Zone = 21 WHERE strUserId = @id
Stat Eşitleme (Kız Warriorda erkekte usko gibi aynı statla başlar)
Önce Create_New_Charda Şunu buluyoruz
INSERT INTO USERDATA (strUserId, Nation, Race, Class, HairColor, Face, Strong, Sta, Dex, Intel, Cha, Zone, PX, PZ )
VALUES (@CharID, @Nation, @Race, @Class, @Hair, @Face, @Str, @Sta, @Dex, @Intel, @Cha, @Zone, @PosX, @PosZ )
altına 2 boşluk atıp bunu ypaıştırıyoruz
Kod:
update userdata set Class = 106 , strong = '75' , dex = '60' , intel = '50' , sta = '65' , [level] = '1' , hp='100' ,mp='100' ,exp = '1' where struserid = @CharID and @Class = 106
update userdata set Class = 108 , strong = '60' , dex = '80' , intel = '50' , sta = '60' , [level] = '1' , hp ='100' ,mp='100' ,exp = '1' where struserid = @CharID and @Class = 108
update userdata set Class = 110 , strong = '50' , sta = '60' , cha = '70' , dex = '60' , intel = '70' , [level] = '1' , hp='100' ,mp='100' ,exp = '1' where struserid = @CharID and @Class = 110
update userdata set Class = 112 , strong = '70' , sta = '60' , intel = '60' , dex = '50' , [level] = '1' where struserid = @CharID and @Class = 112
update userdata set Class = 206 , strong = '75' , dex = '60' , intel = '50' , sta = '65' , [level] = '1' , hp='100' ,mp='100' ,exp = '1' where struserid = @CharID and @Class = 206
update userdata set Class = 208 , strong = '60' , dex = '80' , intel = '50' , sta = '60' , [level] = '1' , hp='100' ,mp='100' ,exp = '1' where struserid = @CharID and @Class = 208
update userdata set Class = 210 , strong = '50' , sta = '60' , cha = '70' , dex = '60' , intel = '70' , [level] = '1' , hp='100' ,mp='100' ,exp = '1' where struserid = @CharID and @Class = 210
update userdata set Class = 212 , strong = '70' , sta = '60' , intel = '60' , dex = '50' , [level] = '1' , hp='100' ,mp='100' ,exp = '100' where struserid = @CharID and @Class = 212
Usko Guard Tower Damage(Yüksek Damage değil Seri damage)
Uskodaki gibi düşük ama seir damage atar.
update k_npc set sattackdelay = '500' where ssid = '5400'
update k_npc set sattackdelay = '500' where ssid = '5300'
Şimdi damage ayarlıyalım
UPDATE MAGIC_TYPE3
SET FirstDamage = - Buraya 5000Falan yazarsak 80* serverlarda ortalamadır. ama siz deneyin damage bulursunuz ortlama
WHERE (iNum = 300139)
Asas 20 masteri Defans Değil atak kırsınz
Kod:
where MagicNum LIKE '%08820'
-- Yeni Skillimizi Magic Tablosuna Ekleyelim
insert into MAGIC values (208820 , 'Weapon Cancellation ' , 'Weapon Cancellation ' , '[Active]Reduces to zero the weapons damage ' , 0 , 0 , 0 , 1 , 801 , 7 , 20 , 2088 , 250 , 0 , 9 , 379060000 , 7 , 255 , 100 , 4 , 0 , 5 , 1 , 0)
insert into MAGIC values (108820 , 'Weapon Cancellation ' , 'Weapon Cancellation ' , '[Active]Reduces to zero the weapons damage ' , 0 , 0 , 0 , 1 , 801 , 7 , 20 , 1088 , 250 , 0 , 9 , 379060000 , 7 , 255 , 100 , 4 , 0 , 5 , 1 , 0)
-- Magic Type 4 Tablosundan Skillimizi Silelim.
delete from MAGIC_TYPE4
where iNum LIKE '%08820'
--Magic type 4 tablosuna çalışan skillimizi ekleyelim.
insert into MAGIC_TYPE4 values (108820 , 'Weapon Cancellation ' , '[Active]Reduces to zero the weapons damage ' , 4 , 0 , 5 , 100 , 100 , 0 , 100 , 0 , 100 , 0 , 100 , 0 , 100 , 100 , 100 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 100)
insert into MAGIC_TYPE4 values (208820 , 'Weapon Cancellation ' , '[Active]Reduces to zero the weapons damage ' , 4 , 0 , 5 , 100 , 100 , 0 , 100 , 0 , 100 , 0 , 100 , 0 , 100 , 100 , 100 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 100)