pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Sizleri Neler Bekliyor ?
-Foruma Üye Olarak Yeni Arkadaşlıklar Edineceksiniz.
-İnternette Zaman Geçirecek Bir Alanınız Olucak Ve Eğleneceksiniz.
-PvP Server Tutkunuysanız Pvp Serverlerde Yenilikleri Takip Ediceksiniz.
-Yeni Açılan Serverleri Anında Bulacaksınız .
-Gmlik Adaylığı Koyacaksınız.Serverinizi Tanıtacaksınız.
-Pvp Serverler Hakkında Herşey Bu Forumda Olucak.
-ÜYE OLURSANIZ FORUMDAKİ REKLAMLAR GÖZÜKMEZ
Bunlardan Yararlanmak İçin Sizden Tek İsteyimiz Üye Olmanız Yada Giriş Yapmanız.


Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme 30us3s8
Lütfen Foruma FİREFOX İle Giriniz !



Join the forum, it's quick and easy

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Sizleri Neler Bekliyor ?
-Foruma Üye Olarak Yeni Arkadaşlıklar Edineceksiniz.
-İnternette Zaman Geçirecek Bir Alanınız Olucak Ve Eğleneceksiniz.
-PvP Server Tutkunuysanız Pvp Serverlerde Yenilikleri Takip Ediceksiniz.
-Yeni Açılan Serverleri Anında Bulacaksınız .
-Gmlik Adaylığı Koyacaksınız.Serverinizi Tanıtacaksınız.
-Pvp Serverler Hakkında Herşey Bu Forumda Olucak.
-ÜYE OLURSANIZ FORUMDAKİ REKLAMLAR GÖZÜKMEZ
Bunlardan Yararlanmak İçin Sizden Tek İsteyimiz Üye Olmanız Yada Giriş Yapmanız.


Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme 30us3s8
Lütfen Foruma FİREFOX İle Giriniz !

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin pvp server

pvpserverler.forumclan.com  Üye sayımız +105.000 / Aramıza Hoşgeldiniz !

    Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme

    HolyDewy
    HolyDewy
    Silver Master
    Silver Master


    <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 688
    <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 30/04/09

    Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme Empty Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme

    Mesaj tarafından HolyDewy Perş. Tem. 23, 2009 8:57 am

    İçerik:



    {Part 1} >Veritabanı
    #1 - MAGIC Tablosunu anlama.
    #2 - MAGIC_TYPE Tablolarını anlama.
    #3 - Kendi skillerinizi düzenleme.
    #4 - Skilleri Query ile düzenleme.

    {Part 2} >Client
    #1b - Skill_Magic_Main_us.tbl tablosunu anlama
    #2b - Skill_Magic_Main_us.tbl tablosunu düzenleme
    #3b - Skill_Magic1-9.tbl tablolarını anlama

    -------------------------------------------------------------------------


    {Part 1} >Veritabanı

    Ders 1: MAGIC Tablosunu anlama.

    MAGIC tablosu tüm skillerin listesidir.
    MAGIC tablosu sadece skillerin temelidir, skillerin etkileri ya da verdiği hasarlar MAGIC_TYPE tablolarındadır.

    Bazı sütunların açıklamaları:
    MagicNum: Skill'in ID'sidir - Client ile aynı olması gerekiyor & ayrıca MAGIC_TYPE tabloları için de gereklidir.
    EnName: Skillin adıdır, sadece veritabanı için geçerlidir & oyuncular açıklamayı Client'ten görürler.
    KrName: EnName ile aynı.
    Description: Skill açıkamalarının yazdığı sütundur, ama oyuncular açıklamayı Client'ten görürler.
    BeforeAction:
    Skill kullanılmadan önce gerçekleşen eylem. (Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme Tongue)
    TargetAction: Hedefinizde meydana gelecek eylemdir. (Skillerin %99.99'unda "0" kullanılıyor)
    SelfEffect: Yalnızca 0 yapın, bir sorun olmaz.
    FlyingEffect: Kullandıktan sonra hedefe varana kadar efekti olan skiller için efekt kodu yazma sütunudur. (Örnek: Mage 27 Skilli, Tüm Ok skilleri)
    TargetEffect: Hedefe ulaştığında gösterilen efekttir, MAGIC_TYPE tablolarıyla bağlantılıdır!
    Moral: Tam olarak ne işe yaradığı bilinmese de skill türlerine göre değişiyor. (AOE skilleri için: 10, Tüm Atak skilleri için: 7, Tüm partiyi etkileyen skiller için(Escape, Group Heal): 6, (Genellikle) Buff skilleri için: 4, (Genellikle) Heal skilleri için: 2...
    SkillLevel: Skillin hangi level'da açılacağını belirleyen sütun.
    Skill: Skill'in hangi skill bölümünde açılacağını belirler. (örnek: 1095 Karus Mage Flame, 1105 Karus Master Mage Flame, 2076 Human Rogue Assassin, 2086 Human Master Mage Assassin) (Başındaki 1 Karus, 2 Human skillerini gösteriyor.)
    Msp: Skill kullanıldığında gidecek Mana.
    HP: Her zaman için 0.
    ItemGroup: Skillin hangi itemi takarak kullanılacağını belirler. (Örnek: 0: Warrior-BP silahları, 1: Dagger'lar, 7: Bow'lar, 9: Tüm Item'larla kullanılır, 11: Stafflar...
    UseItem: Skill kullanıldığında kullanıcıdan eksilecek Item'dır. Örnek : Stone of .
    CastTime: Skilli kullanana kadar geçen süre. (Mage'nin skill atarken yaptığı el hareketinde geçecek süre)
    ReCastTime: Skill'in cooldown'ıdır. (Skillin tekrar açılması için geçen süre)
    SuccessRate: Skill'in başarı oranını belirler, örneğin fail vermemesi için 100 arada bir fail vermesi için 80.
    Type1: MAGIC Tablosuna eklenen skilleri MAGIC_TYPE tablolarına yönlendirir. Örnek: 1 yaparsanız MAGIC_TYPE1 tablosuna da eklemeniz gerekir skilli.
    Type2: Type2 ile aynıdır. Örneğin Ice skilleri. Mage skillerinin çoğu MAGIC_TYPE3 tablosuna eklenir. Bu nedenle Mage skillerinde Type1'i 3, Type2'yi 4 yaparsınız ve MAGIC_TYPE4'e de skilli ekleyerek yavaşlatmasını falan ayarlarsınız. (Umarım anlamışsınızdır)
    Range: Skilli maksimum kaç metre uzaktan kullanacağınızı belirler.
    Etc: Ne işe yaradığı bilinmiyor.
    Event: Skill'i görevle açmaya yarıyor. Örneğin 70+ skiller.


    Ders 2: MAGIC_TYPE Tablolarını anlama:

    MAGIC_TYPE tabloları skillerin etkileri & damage'leri için kullanılır.

    MAGICTYPE_1-9 tablolarının açıklamaları:
    MAGIC_TYPE1:
    iNum: Skill'in ID'si.
    Name: İsim, bir işe yaramıyor. Oyuncular clientten okur.
    Description: Açıklama, bir işe yaramıyor. Oyuncular clientten okur.
    Type: Genellikle 0, Priest attack skilleri için 1, Assassın defanstan etkilenmeyen skilleri için 2. (Örnek asas 70, 40 skilleri)
    HitRate: Her zaman için 100.
    Hit: Saldırının %'sini belirler, Örnek: Blooding 400 (400% attack.).
    AddDamage: Skillin bonus damage'i. Örnek %400 damage ve 150 additional damage gibi skiller.
    Delay: Her zaman için 100.
    ComboType: Her zaman için 0.
    ComboCount: Her zaman için 1.
    ComboDamage: Her zaman için 0.
    Range: Her zaman için 0.

    MAGIC_TYPE2:
    MAGIC_TYPE1 ile aynı, tek farkı archer skillleri için (ve Throwing Knife).

    MAGIC_TYPE3:
    MAGIC_TYPE1 ile aynıdır.
    Genellikle Mage skilleri ve Heal skilleri için kullanılır.

    Özel Sütunlar:
    Radius: AoE skilleri içindir. Burdaki sayı AoE skillerinin kaplayacağı alanı belirler.
    Angle: Her zaman için 0.
    DirectType: Tam olarak ne işe yaradığı bilinmese de, Asas yüzde skilleri için 9, mana silen skiller, mana potları için 2, diğer tüm skiller için 1.
    FirstDamage: Skill ilk atıldığında verilen damage.
    EndDamage: Zamanlı damagede son verilecek damage.
    TimeDamage: Ayarlanan süre içinde verilecek damage.
    Duration: Vurulan skillin etkisinin kaç saniye süre düşmanda duracağını belirler. Örnek Nova atınca düşmanda kaç saniye etkili olacağı.
    Attribute: Skillin içerdiği özel etki, örnek: stun: 3, fire: 1, ice: 2 & 6 poison.

    MAGIC_TYPE4:
    iNum, Name ve Description sütunları aynı.
    Genellikle, bu tablo Buff / Debuff gibi skiller için kullanılır
    BuffType: Skill'in türünü belirler, Buff skilleri: 1, AC skilleri: 2, Attack'ı etkileyen (massive, wolf): 4, Attack hızını(Frenzy, Outrage): 5, Yürüme hızını: 6, Stat Bonus veren (lion sc): 7, Resist skilleri için: 8, Illusion gibi skiller için: 9, Absoulte Power gibi skiller için: 10, Exp Kazanımını artıran skiller için: 11
    Radius: The Area (Necessary only for Party Buffs such as Wolf ,the 52 Priest Skill or AoE skills)
    Speed: Yavaşlatan skiller için yürüme hızını belirler. (100: Normal yürüme hızı, 50, %50 yavaş yürüme)
    AC: BuffType = 14 yaparsanız, AC Bonus'u buradan ayarlayabilirsiniz.
    ACPct: Bufftype = 14 yaparsanız, skillin % kaç ac artıracağını buradan ayarlarsınız.
    Attack: Bufftype = 4 yaparsanız, skillin artıracağı attack'ı buradan ayaralarsınız.
    MagicAttack: Bufftype = 10 yaparsanız skillin artıracağı Magic Attack yüzdesini ayarlarsınız. (Örneğin: Absolute Power Skill) Temel 100'dür, 110 yaparsanız +%10 magic attack verir.
    MaxHP: Bufftype = 1 yaparsanız skillin HP'nizi kaç artıracağını ayarlarsınız.
    MaxHPPct: Bufftype = 1 yaparsanız skillin artıracağı HP yüzdesini ayarlarsınız. (Örneğin: Undying) Temel 100'dür, 160 yaparsanız +%60 hp verir.
    MaxMP: Bufftype = 1 yaparsanız skillin MP'nizi kaç artıracağını ayarlarsınız.
    MaxMPPct: Bufftype = 1 yaparsanız skillin artıracağı MP yüzdesini ayarlarsınız. Temel 100'dür, 160 yaparsanız +%60 mp verir.
    HitRate: Bufftype = 9, Şimdilik sadece Illusion skilli için kullanılıyor. MaxMPPct ile kullanımı aynı.
    AvoidRate: Her zaman için 100.
    Str: Bufftype = 7 Str Bonus!
    Sta: Bufftype = 7 HP Bonus! (In Stat Points!)
    Dex: Bufftype = 7 Dex Bonus!
    Intel: Bufftype = 7 yaparsanız Int Bonus!
    FireR: Bufftype = 8 yaparsanız Fire Resistance!
    ColdR: Bufftype = 8 yaparsanız Ice Resistance!
    LightningR: Bufftype = 8 yaparsanız Lightning Resistance!
    MagicR: Bufftype = 8 yaparsanız Magic Resistance!
    DeseaseR: Bufftype = 8 yaparsanız Disease Resistance!
    PoisonR: Bufftype = 8 yaparsanız Poison Resistance!
    ExpPct: Bufftype = 11 yaparsanız, kazandığınız exp'i artırmaya yarayan sütun. Örnek: Symbol of Warrior. (160 yaparsanız %60 daha fazla exp kazandırır)
    HolyDewy
    HolyDewy
    Silver Master
    Silver Master


    <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 688
    <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 30/04/09

    Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme Empty Geri: Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme

    Mesaj tarafından HolyDewy Perş. Tem. 23, 2009 8:57 am

    MAGIC_TYPE5:
    Genellikle Cure ve res skilleri için kullanılır
    Type: Cure tipi. (1 => DoT skiller için ; 2 => Debufflar için ; 3 => Res skilleri için kullanılır)
    ExpRecover: Reslenecek exp yüzdesi.
    NeedStone: Res için gereken taş sayısını belirtir.

    MAGIC_TYPE6:
    Dönüşmeler için kullanılır.
    Size: Dönüşmek istediğiniz modelin boyutunu belirtir. (% olarak).
    Transform ID: Canavar ya da NPC'nin ID'sini belirtir.
    Duration: Dönüşümün süreceği uzunluk.
    MaxHP: Dönüştüğünüzdeki HP'nizi belirtir, HP'nizin değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.
    MaxMP: Dönüştüğünüzdeki MP'nizi belirtir, MP'nizin değişmemesini istiyorsanız 0 yapın.
    Speed: Dönüştüğünüzdeki hızınızı belirtir, hızınızın normal user hızı olması için 0 yapın.
    AttackSpeed: 'R' vuruşlarının hızıdır, varsayılan oyuncu hızı için 0 yapın.
    TotalHit: Oyuncunun bu dönüşümle birlikte yapacağı maksimum damage'i belirtir.
    TotalAc: Dönüştüğünüzde ayarlanıcak AC'nizi belirtir, AC'nizin değişmemesi için 0 yapın.
    TotalHitRate: Dönüşümle birlikte ayarlanıcak HitRate oranını belirtir, varsayılan kullanıcı HitRate'i için 0 yapın.
    TotalEvasionRate: Dönüşümle birlikte ayarlanıcak EvasionRate'i belirler, varsayılan kullanıcı EvasionRate'i için 0 yapın.
    TotalFireR: Dönüşümle birlikte ayarlanıcak Fire Resistance'ı belirler, varsayılan kullanıcı Fire Resistance'ı için 0 yapın.
    TotalColdR: Dönüşümle birlikte ayarlanıcak Ice Resistance'ı belirler, varsayılan kullanıcı Ice Resistance'ı için 0 yapın.
    TotalLightningR: Dönüşümle birlikte ayarlanıcak Lightning Resistance'ı belirler, varsayılan kullanıcı Lightning Resistance'ı için 0 yapın.
    TotalMagicR: Dönüşümle birlikte ayarlanıcak Magic Resistance'ı belirler, varsayılan kullanıcı Magic Resistance'ı için 0 yapın.
    TotalDeseaseR: Dönüşümle birlikte ayarlanıcak Disease Resistance'ı belirler, varsayılan kullanıcı Disease Resistance'ı için 0 yapın.
    TotalPoisonR: Dönüşümle birlikte ayarlanıcak Poison Resistance'ı belirler, varsayılan kullanıcı Poison Resistance'ı için 0 yapın.
    Class: Her zaman için 1111.
    UserSkillUse: Skilli kullanacak kişi user'sa, 1 olarak ayarlayın, NPC ise 0.
    NeedItem: Scroll'un ID'si, 2 normal, 1 özel.
    SkillSuccessRate: Her zaman için 0.
    MonsterFriendly: Her zaman için 0.

    MAGIC_TYPE7:
    Bu tablo genellikle provoke ya da uyutma skilleri için kullanılır.
    nIndex == iNum
    strNote == Açıklama
    byValidGroup: Ne işe yaradığı bilinmiyor
    byNationChange: Canavarın ırkı El Morad'a çevrilecekse 2, Karus ise 1, değişmeyecekse 0.
    shMonsterNum: Skillden etkilenecek maksimum canavar sayısı.
    byTargetChange: Skillden etkilenen canavarın durumu. (1 => Provoked ; 2 => Uyutma)
    byStateChange: Ne işe yaradığı bilinmiyor
    byRadius: AoE skillin kapladığı alan.
    shHitRate: Her zaman 100.
    shDuration: Skillin canavarda süreceği etki süresi.
    shDamage: Canavara verilecek hasar.
    byVisoin: Her zaman için 100.
    nNeedItem: Skill atıldığında kullanılacak item ID'sini girin.

    MAGIC_TYPE8:
    Bu tablo her türlü Teleport skilleri için kullanılır.
    Target: Kullanan kişi hedefe ışınlanacaksa 1 olarak ayarlayın.
    Radius: Skilli kullanan kişinin alacağı maksimum mesafe.
    WarpType: Kullanan kişinin ışınlanacağı hedef türü. ( 25 => PARTY'deki arkadaşına (YA DA genellikle 25) ; 12 => FRIENDLIST'den seçilmiş arkadaşa ; 1 => Respawn noktasına ; 21 => Canavara)
    ExpRecover: Ne işe yaradığı bilinmiyor 0 olarak ayarlaryın.

    MAGIC_TYPE9:
    Lupine Eyes, Stealth skilleri ve summon skilleri için kullanılıyor (Emin değilim başka ne için)
    ValidGroup: Ne işe yaradığı bilinmiyor. 0 olarak ayarlayın.
    NationChange: Summon edilen canavarın hangi ırktan olacağını belirler. (1 => Karus ; 2 => El Morad ; 0 => Canavarlar)
    MonsterNum: Summon edilen canavarın ID'si.
    TargetChange: Ne işe yaradığı bilinmiyor.
    StateChange: Ne işe yaradığı bilinmiyor.
    Radius: Aoe skillinin kapladığı alan.
    HitRate: Ne işe yaradığı bilinmiyor 100 olarak ayarlayın.
    Duration: Kullanılan skillin etkinlik süresi.
    AddDamage: Skilli kullanırken verilecek hasar (yalnızca Radius belirlerseniz çalışıyor!)
    Vision: Emin değilim, 100 olarak ayarlayın.
    NeedItem: Summon için gereken Item.

    Ders 3: Kendi skillerinizi düzenleme:

    -> Bazı sütunları nasıl dolduracağınızı bilmiyorsanız, benzer skillere bakarak yola çıkın.
    -> Magic Attack'larına asla çok yüksek Damage vermeyin!
    -> Aynı türden skilleri benzer skiller ile karşılaştırıp kontrol etin, hatta genellikle kopyala yapıştır yapın ki zamandan tasarruf edin. Tüm detaylarıyla Skill oluşturma & düzenleme Tongue

    Ders 4: Skilleri Query ile düzenleme:

    UPDATE Tablo SET Sütun = Value WHERE Satır = Anlık Değer

    {Part 2} >Client

    Açıklama:
    Client bölümü Database'e oldukça benziyor, eğer DB kısmını anladıysanız Client kısmında da başarılı olursunuz.
    Öncelikle GoatCheez & AKUMA KO TBL Editor'ü indirelim!
    Download Link: http://rapidshare.com/files/212578364/KOTBLEXE.zip
    Forumdaki Konu: http://www.ko-cuce.com/programlar/11...ynak-kodu.html


    Ders 1b: Skill_Magic_Main_us.tbl tablosunu anlama

    Aslında neredeyse MAGIC tablosuyla aynı, tüm sütunları DB'de yaptığınız gibi karşılaştırabilir ve düzenleyebilirsiniz.

    Bunun dışında kısaca bilgi vermek gerekirse, TBL'deki hangi sütunun DB'deki hangi sütuna denk geldiğini yazayım.

    Sütun 0 => MagicNum
    Sütun 1 => EnName
    Sütun 2 => KrName
    Sütun 3 => Description
    Sütun 4 =>
    Sütun 5 => BeforeAction
    Sütun 6 => TargetAction (Her zaman 0)
    Sütun 7 =>
    Sütun 8 =>
    Sütun 9 =>
    Sütun 10 => SelfEffect (Her zaman 0)
    Sütun 11 => FlyingEffect
    Sütun 12 => TargetEffect
    Sütun 13 =>
    Sütun 14 => Moral
    Sütun 15 => SkillLevel
    Sütun 16 => Skill
    Sütun 17 => Msp
    Sütun 18 => HP
    Sütun 19 => ItemGroup
    Sütun 20 => UseItem
    Sütun 21 => CastTime
    Sütun 22 => ReCastTime
    Sütun 23 =>
    Sütun 24 =>
    Sütun 25 => SuccessRate
    Sütun 26 => Type1
    Sütun 27 => Type2
    Sütun 28 => Range
    Sütun 29 => Event

    Ders 2b: Skill_Magic_Main_us.tbl tablosunu düzenleme

    Az önce de dediğim gibi, DB ile hemen hemen aynı. Sütunların DB'deki gibi adı olmadığı için her zaman diğer sütunlarla karşılaştırarak yapın ve doğru sütunu düzenlediğinizden emin olun. Ayrıca, hiçbir .tbl'i doğru Şifreleme Sistemini seçmeden kaydetmeyin.

    Doğru Şifreleme Sistemini Seçme:
    -> TBL Editor'ünüzden 'Düzenle' sekmesine tıklayın.
    -> 'Şifreleme Sistemi'ne tıklayın' & 'Standart KO'yu seçin.

    Daha sonra kaydedin ve çıkın.


    Ders 3b: Skill_Magic1-9.tbl tablolarını anlama

    Bu kısımda, {Part 1} Ders 3: MAGIC_TYPE1-9 tablolarını anlama bölümüne bakmanız yeterli olacaktır. Skill_Magic1-9 Tbl'leri, MAGIC_TYPE1-9 tabloları ile tamamen aynıdır. Anlamayan olursa daha detaylı şekilde anlatmaya çalışırım bu kısmı.

    NOT: Rehber DeathsEffigy'ye ait olup, çevirisi, bazı sütun açıklamaları eksiklikleri, yanlışlıklar vs. tarafımdan düzenlenmiştir.

      Forum Saati Salı Mayıs 07, 2024 3:11 pm