pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Sizleri Neler Bekliyor ?
-Foruma Üye Olarak Yeni Arkadaşlıklar Edineceksiniz.
-İnternette Zaman Geçirecek Bir Alanınız Olucak Ve Eğleneceksiniz.
-PvP Server Tutkunuysanız Pvp Serverlerde Yenilikleri Takip Ediceksiniz.
-Yeni Açılan Serverleri Anında Bulacaksınız .
-Gmlik Adaylığı Koyacaksınız.Serverinizi Tanıtacaksınız.
-Pvp Serverler Hakkında Herşey Bu Forumda Olucak.
-ÜYE OLURSANIZ FORUMDAKİ REKLAMLAR GÖZÜKMEZ
Bunlardan Yararlanmak İçin Sizden Tek İsteyimiz Üye Olmanız Yada Giriş Yapmanız.


HERO ONLİNE Skiller 30us3s8
Lütfen Foruma FİREFOX İle Giriniz !



Join the forum, it's quick and easy

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Sizleri Neler Bekliyor ?
-Foruma Üye Olarak Yeni Arkadaşlıklar Edineceksiniz.
-İnternette Zaman Geçirecek Bir Alanınız Olucak Ve Eğleneceksiniz.
-PvP Server Tutkunuysanız Pvp Serverlerde Yenilikleri Takip Ediceksiniz.
-Yeni Açılan Serverleri Anında Bulacaksınız .
-Gmlik Adaylığı Koyacaksınız.Serverinizi Tanıtacaksınız.
-Pvp Serverler Hakkında Herşey Bu Forumda Olucak.
-ÜYE OLURSANIZ FORUMDAKİ REKLAMLAR GÖZÜKMEZ
Bunlardan Yararlanmak İçin Sizden Tek İsteyimiz Üye Olmanız Yada Giriş Yapmanız.


HERO ONLİNE Skiller 30us3s8
Lütfen Foruma FİREFOX İle Giriniz !

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin2

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

pvp serverler,pvp server,pvp serverlar,private serverlar,private serverler,private server,metin pvp server

pvpserverler.forumclan.com  Üye sayımız +105.000 / Aramıza Hoşgeldiniz !

    HERO ONLİNE Skiller

    SiRAlgoS
    SiRAlgoS
    Bronze Master
    Bronze Master


    <b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 105
    <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 16/01/10

    HERO ONLİNE Skiller Empty HERO ONLİNE Skiller

    Mesaj tarafından SiRAlgoS Paz Mart 14, 2010 2:41 am

    SKİLLER

    Hero Online skill sistemi öncelikle bölme ve kitaplar üzerine
    oluşturulmuştur. Bir oyuncunun beceri kitaplarını yerleştirebileceği 10
    bölmesi olacaktır. Her bir beceri kitabı belli bir tema veya amacı
    takip edecek en fazla üç tane beceri içeriri. Örneğin, hekimin agresif
    veya pasif becerilere odaklanacağı sınıf bazlı beceri kitapları
    olacaktır. Kendisinin agresif beceri kitabı zehir ve dosya durum
    bilgisine ait etkiler içerirken pasif beceri kitabı ten rengi içerebilir
    ve iyileşmeler gösterebilir.

    Sınıf özel beceri kitaplarının en başında ayrıca silahlar için (açılan
    kutular, özel saldırılar v.s.), basit hareketler (özel koşma
    yetenekleri) için ayrıca genel olanları ve daha fazlası bulunmaktadır.
    Bir oyuncu kendi beceri bölmesi içerisinde bir beceri kitabı ile
    donanmış ise hemen kitabın içerisindeki becerilere erişemeyecektir.
    İçerikleri açmak için beceri noktalarını kitaba yerleştirmek zorunda
    kalacaktır, çünkü sadece 10 bölme ve bir oyuncunun kullanabileceği ve
    isteyebileceği kitap ve beceri kombinasyonları bulunmaktadır, ayrıca
    oyunculara puanları değiştirme olanağı tanıyacak kitaplar ve hatta
    oyuncuların kendi beceri takımlarını kendilerine göre sürekli olarak
    ayarlayabilecekleri kitaplarda olacaktır.

    Bir oyuncunun becerilerinin düzeyini arttırmaya ek olarak, Güç, Ustalık
    ve Bilgelik olan temel dosya durum bilgilerine uygulanabilecek nitelik
    noktaları ayrıca bulunmaktadır. Her bir dosya durum bilgisinin
    oyuncunun becerileri üzerinde farklı bir etkisi olacaktır ve çok
    önemlidir. Dosya durum bilgisi noktaları varılan seviye üzerinden
    oyuncuya verilecektir ve beceri noktaları bundan bağımsız olarak bir
    metre birikecektir. Bu sistemde “en üst limite ulaşma” becerileri
    tamamen yeni bir anlam kazanacaktır ve her bir beceri için bir kitap
    edinmek oldukça zordur. Beceriler kullanılmadığında ve önceden de
    belirtildiği üzere körelmeyecektir ve oyuncuların seçeneklerini tekrar
    gözden geçirmesi için seçenekler olacaktır.

    Can kaybı olduğunda ceza verilecektir, böylelikle oyuncular çok fazla
    can kaybına uğramayacak şekilde kendilerini ayarlamalıdırlar. Bir NPC
    veya oyuncu tarafından can kaybı olduğunda cezanın farklılıklarını göz
    önüne alacak olursak bir farklılık olacaktır ve bu ölüm esnasındaki
    mevcut durum ve sisteme dayanacaktır (savaş durumu, savaş alanı veya
    sadece ikili dövüş)



      Forum Saati Cuma Nis. 19, 2024 11:43 am