SKİLLER
Hero Online skill sistemi öncelikle bölme ve kitaplar üzerine
oluşturulmuştur. Bir oyuncunun beceri kitaplarını yerleştirebileceği 10
bölmesi olacaktır. Her bir beceri kitabı belli bir tema veya amacı
takip edecek en fazla üç tane beceri içeriri. Örneğin, hekimin agresif
veya pasif becerilere odaklanacağı sınıf bazlı beceri kitapları
olacaktır. Kendisinin agresif beceri kitabı zehir ve dosya durum
bilgisine ait etkiler içerirken pasif beceri kitabı ten rengi içerebilir
ve iyileşmeler gösterebilir.
Sınıf özel beceri kitaplarının en başında ayrıca silahlar için (açılan
kutular, özel saldırılar v.s.), basit hareketler (özel koşma
yetenekleri) için ayrıca genel olanları ve daha fazlası bulunmaktadır.
Bir oyuncu kendi beceri bölmesi içerisinde bir beceri kitabı ile
donanmış ise hemen kitabın içerisindeki becerilere erişemeyecektir.
İçerikleri açmak için beceri noktalarını kitaba yerleştirmek zorunda
kalacaktır, çünkü sadece 10 bölme ve bir oyuncunun kullanabileceği ve
isteyebileceği kitap ve beceri kombinasyonları bulunmaktadır, ayrıca
oyunculara puanları değiştirme olanağı tanıyacak kitaplar ve hatta
oyuncuların kendi beceri takımlarını kendilerine göre sürekli olarak
ayarlayabilecekleri kitaplarda olacaktır.
Bir oyuncunun becerilerinin düzeyini arttırmaya ek olarak, Güç, Ustalık
ve Bilgelik olan temel dosya durum bilgilerine uygulanabilecek nitelik
noktaları ayrıca bulunmaktadır. Her bir dosya durum bilgisinin
oyuncunun becerileri üzerinde farklı bir etkisi olacaktır ve çok
önemlidir. Dosya durum bilgisi noktaları varılan seviye üzerinden
oyuncuya verilecektir ve beceri noktaları bundan bağımsız olarak bir
metre birikecektir. Bu sistemde “en üst limite ulaşma” becerileri
tamamen yeni bir anlam kazanacaktır ve her bir beceri için bir kitap
edinmek oldukça zordur. Beceriler kullanılmadığında ve önceden de
belirtildiği üzere körelmeyecektir ve oyuncuların seçeneklerini tekrar
gözden geçirmesi için seçenekler olacaktır.
Can kaybı olduğunda ceza verilecektir, böylelikle oyuncular çok fazla
can kaybına uğramayacak şekilde kendilerini ayarlamalıdırlar. Bir NPC
veya oyuncu tarafından can kaybı olduğunda cezanın farklılıklarını göz
önüne alacak olursak bir farklılık olacaktır ve bu ölüm esnasındaki
mevcut durum ve sisteme dayanacaktır (savaş durumu, savaş alanı veya
sadece ikili dövüş)
Hero Online skill sistemi öncelikle bölme ve kitaplar üzerine
oluşturulmuştur. Bir oyuncunun beceri kitaplarını yerleştirebileceği 10
bölmesi olacaktır. Her bir beceri kitabı belli bir tema veya amacı
takip edecek en fazla üç tane beceri içeriri. Örneğin, hekimin agresif
veya pasif becerilere odaklanacağı sınıf bazlı beceri kitapları
olacaktır. Kendisinin agresif beceri kitabı zehir ve dosya durum
bilgisine ait etkiler içerirken pasif beceri kitabı ten rengi içerebilir
ve iyileşmeler gösterebilir.
Sınıf özel beceri kitaplarının en başında ayrıca silahlar için (açılan
kutular, özel saldırılar v.s.), basit hareketler (özel koşma
yetenekleri) için ayrıca genel olanları ve daha fazlası bulunmaktadır.
Bir oyuncu kendi beceri bölmesi içerisinde bir beceri kitabı ile
donanmış ise hemen kitabın içerisindeki becerilere erişemeyecektir.
İçerikleri açmak için beceri noktalarını kitaba yerleştirmek zorunda
kalacaktır, çünkü sadece 10 bölme ve bir oyuncunun kullanabileceği ve
isteyebileceği kitap ve beceri kombinasyonları bulunmaktadır, ayrıca
oyunculara puanları değiştirme olanağı tanıyacak kitaplar ve hatta
oyuncuların kendi beceri takımlarını kendilerine göre sürekli olarak
ayarlayabilecekleri kitaplarda olacaktır.
Bir oyuncunun becerilerinin düzeyini arttırmaya ek olarak, Güç, Ustalık
ve Bilgelik olan temel dosya durum bilgilerine uygulanabilecek nitelik
noktaları ayrıca bulunmaktadır. Her bir dosya durum bilgisinin
oyuncunun becerileri üzerinde farklı bir etkisi olacaktır ve çok
önemlidir. Dosya durum bilgisi noktaları varılan seviye üzerinden
oyuncuya verilecektir ve beceri noktaları bundan bağımsız olarak bir
metre birikecektir. Bu sistemde “en üst limite ulaşma” becerileri
tamamen yeni bir anlam kazanacaktır ve her bir beceri için bir kitap
edinmek oldukça zordur. Beceriler kullanılmadığında ve önceden de
belirtildiği üzere körelmeyecektir ve oyuncuların seçeneklerini tekrar
gözden geçirmesi için seçenekler olacaktır.
Can kaybı olduğunda ceza verilecektir, böylelikle oyuncular çok fazla
can kaybına uğramayacak şekilde kendilerini ayarlamalıdırlar. Bir NPC
veya oyuncu tarafından can kaybı olduğunda cezanın farklılıklarını göz
önüne alacak olursak bir farklılık olacaktır ve bu ölüm esnasındaki
mevcut durum ve sisteme dayanacaktır (savaş durumu, savaş alanı veya
sadece ikili dövüş)